شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / تیر ۱۴۰۳

بروزرسانی در: پنج شنبه 14 تیر 03 ساعت 09:10
شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / تیر 1403

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه ویژه تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۱۴ تیر ۱۴۰۳: شرایط فروش ۴ محصول سوزوکی با مدل ۲۰۲۴ در ایران از سوی شرکت واردکننده این محصولات ویژه تیرماه ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / تیر 1403

بروزرسانی ۴ تیر ۱۴۰۳: شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروهای ویتارا، فرانکس، سیاز و بالنو را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروی سوزوکی جیمنی اقدام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودرو اقدام نمایند:

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / تیر 1403

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / تیر ۱۴۰۳

بروزرسانی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: طبق اطلاعیه جدید شرکت راسا موتور، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه از طریق وب سایت شرکت راساموتور و درگاه پرداخت فراهم گردیده است.

بنابر اعلام این شرکت مشکلات ایجاد شده در زمینه درگاه پرداخت مرتفع شده است و متقاضیان طرح مازاد خودروهای جی ای سی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که تا ۲۴ اردیبهشت مهلت واریز وجه داشته اند می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از طریق درگاه فروش سایت راساموتور  نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.

این خودروها دارای ۳ سال و یا ۶۰٫۰۰۰ کیلومتر گارانتی (هر کدام زودتر فرا برسد) مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای مشتریان می باشند و رنگ محصول بر اساس ظرفیت و اولویت واریز وجه متقاضیان انتخاب می گردد.

همچنین تخصیص خودرو حتی الامکان بر اساس اولویت انتخابی مشتری و در غیر اینصورت مطابق با رنگ های موجود قابل عرضه در زمان تخصیص می باشد.

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / اردیبهشت 1403

شرایط فروش سوزوکی سیاز و بالنو

بروزرسانی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳: شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروهای سیاز و بالنو را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای سوزوکی اقدام نموده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودروها اقدام نمایند:

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / فروردین 1403

شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / فروردین ۱۴۰۳

شرایط فروش دنا پلاس دستی EF7P / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش ون اینرودز بهمن موتور / مرداد ۱۴۰۳
ثبت نام پیش فروش سایپا / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش اکستریم VX / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش کشنده KX520 / تیر ۱۴۰۳
شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش ام وی ام X33 کراس / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت / تیر ۱۴۰۳
شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام / تیر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / تیر ۱۴۰۳"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حاتمی
مهمان

با سلام، من جزو ثبت نام کنندگان اولیه خودروی سیاز هستم و در تاریخ آذرماه ۱۴۰۲ تکمیل وجه کردم ولی تا این لحظه شرکت راسا موتور هیچگونه پاسخگویی در این خصوص نداره و فقط اعلام میکنه صبور باشید،تعجبم ازینه که چرا دوباره داره ثبت نام میکنه، حداقل توقع اینه که وزارت صمت ورود کنه و مطالبه بحق متقاضیان رو انجام بده.