رونمایی از کانسپت جدید کیا Masterpiece در نمایشگاه سئول + تصاویر

بروزرسانی در: پنج شنبه 8 فروردین 98 ساعت 18:43
رونمایی از کانسپت جدید کیا Masterpiece در نمایشگاه سئول + تصاویر

رونمایی از شاسی بلند بزرگ کیا تلوراید به معنی پایان داستان برای موهاوی، دیگر شاسی بلند فول سایز این برند کره‌ای که هنوز هم در بازار داخلی کره و همچنین چین به فروش می‌رسد نیست. کیا موهاوی که در بازار آمریکا با نام بوررگو شناخته می‌شد، یک شاسی بلند بزرگ است که بیش از یک دهه می‌شود در بازار حضور دارد و بالاخره، زمان رونمایی نسل دوم آن فرا رسیده است.

نسل جدید کیا موهاوی که اواخر ماه ژانویه تصاویری جاسوسی از نمونه تستی آن شکار شده بود، هم اکنون در قالب یک مدل کانسپت در نمایشگاه خودروی سئول حضور پیدا کرده است. کیا نام آن را Masterpiece گذاشته است و ظاهراً، کاملاً به طراحی چنین مدلی افتخار می‌کند! این کانسپت به عنوان یک شاسی بلند بزرگ، جسور و قدرتند، به جدیدترین نسخه از طراحی جلوپنجره دماغه ببر کیا مجهز شده و در کنار آن، شاهد استفاده از چراغ‌های LED چهار تکه‌ای هستیم. طراحی چراغ‌های این خودرو به گونه‌ای است که شباهت زیادی به مدل‌های اخیر این شرکت دارد.

در عقب، یک چراغ ترمز سوم پهن روی اسپویلر سقف خودرو نصب شده و در راست و چپ لوگوی نورپردازی شده موهاوی شاهد چراغ‌های عقب LED این خودرو هستیم. چهار سراگزوز خودرو در عقب نشان از این دارند که پیشرانه‌ای قدرتمند زیر کاپوت خودرو نصب شده است. هرچند، در بیانیه مطبوعاتی خودرو شرکت اشاره‌ای به تجهیزات سخت افزاری خودرو نمی‌کند.

رونمایی از کانسپت جدید کیا Masterpiece در نمایشگاه سئول + تصاویر

همان طور که اشاره کردیم، در عقب شاهد نصب یک لوگوی موهاوی هستیم و خبری از لوگوی کیا روی خودرو نیست. اگر سری به وب سایت‌های چینی و کره‌ای کیا زده و به صفحه نسل فعلی کیا موهاوی بروید خواهید دید که در این خودرو هم وضع به همین منوال است. در تمامی تصاویر در قسمت عقب خودرو فقط شاهد نصب لوگوی کیا هستیم.

با توجه به دودی بودن شیشه‌های این مدل کانسپت و این که، در بیانیه مطبوعاتی اشاره‌ای به کابین خودرو نشده، ظاهراً کیا هنوز طراحی این بخش را تکمیل نکرده است.

کیا هنوز اعلام نکرده چه زمانی می‌خواهد نسل جدید موهاوی را رونمایی کند، ولی با توجه به این که مدل کانسپت بدنه نهایی این خودرو را روی خود دارد، خیلی نباید منتظر رونمایی آن بمانیم.

منبع ترجمه: موتور وان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar