اضافه شدن یک مدل دنده دستی به خانواده هوندا سیویک ۲۰۲۰

شنبه 26 مرداد 98 ساعت 16:27
اضافه شدن یک مدل دنده دستی به خانواده هوندا سیویک 2020

خودروی هوندا سیویک هاچ بک برای مدل سال ۲۰۲۰ زیر تیغ جراحی طراحان شرکت رفته و با اندکی تغییرات ظاهری آمده تا فروش خوبی را در بازار تجربه کند. به تبعیت از مدل کوپه و سدان که سال پیش به روزرسانی شدند، مدل هاچ بک اکنون به سپرهایی جدید، قاب چراغ مه شکن متفاوت، تریم مشکی چراغ‌های جلو و رینگ‌هایی جدید به رنگ مشکی یا خاکستری تیره مجهز شده است.

داخل کابین، تغییراتی را می‌توانیم روی تریم پنل های داشبورد ببینیم. دو مدل LX و EX تریم کابین ساده‌تری دارند و در حالی که در مدل اسپرت اشکال هندسی بیشتری را می‌توانیم ببینیم، دو مدل EX-L و اسپرت تورینگ به سطوح مشکی براق بیشتری مجهز هستند. در مدل EX صندلی راننده قابل تنظیم در هشت جهت در کنار فرمان و دسته دنده چرمی به صورت استاندارد ارائه شده‌اند. تمامی مدل‌های هوندا سیویک جدید به تجهیزات عایق بیشتری مجهز بوده و صدای کم‌تری وارد کابین می‌شود.

مدل قدرتمند اسپرت تورینگ کار متفاوتی انجام داده و در کنار گیربکس CVT، یک گیربکس شش دنده دستی را نیز ارائه کرده است. این جعبه دنده دستی قبلاً فقط روی مدل اسپرت ارائه شده بود. قیمت مدل دنده دستی این مدل هوندا سیویک در مقایسه با مدل اتومات تقریباً ۸۰۰ دلار ارزان‌تر می‌باشد. مدل اسپرت تورینگ همچنین به چراغ‌های LED بیشتر مجهز شده که نورهای قوی‌تری را روی جاده پرتاب می‌کنند. از سوی دیگر سیستم استارت از راه دور و ورود بدون کلید به صورت استاندارد روی دو تریم اسپرت تورینگ و اسپرت عرضه شده است. در مدل اسپرت، صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی به یک صفحه ۷ اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی ارتقا پیدا کرده و تعداد بلندگوهای خودرو از چهار به هشت عدد افزایش یافته است.

قیمت‌ تریم های مختلف سیویک ۲۰۲۰ افزایش داشته‌اند. مدل پایه LX افزایش قیمتی ۲۰۰ دلاری را تجربه کرده است، قیمت اسپرت تورینگ ۱۰۰ دلار بیشتر شده و نهایتاً مدل اسپرت با دنده دستی ۵۰۰ دلار گران‌تر می‌باشد. قیمت دقیق مدل‌های مختلف هوندا سیویک ۲۰۲۰ با احتساب ۹۳۰ دلار هزینه نمایندگی به شرح زیر است:

LX: 22 هزار و ۵۸۰ دلار (CVT)

اسپرت: ۲۳ هزار و ۶۸۰ دلار (۶ دنده دستی)، ۲۴ هزار و ۴۸۰ دلار (CVT)

EX: 25 هزار و ۸۰ دلار (CVT)

EX-L: 26 هزار و ۲۸۰ دلار (CVT)

اسپرت تورینگ: ۲۸ هزار و ۹۸۰ دلار (۶ دنده دستی)، ۲۹ هزار و ۷۸۰ دلار (CVT)

هوندا سیویک مدل ۲۰۲۰ هم اکنون در نمایندگی مختلف شرکت در بازارهای مختلف جهانی قابل خریداری است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar