اعلام رسمی میزان مصرف سوخت هیوندای ونیو مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

سه شنبه 9 مهر 98 ساعت 16:42
اعلام رسمی میزان مصرف سوخت هیوندای ونیو مدل 2020 + تصاویر

خودروی هیوندای ونیو مدل ۲۰۲۰ به عنوان جدیدترین شاسی بلند کره‌ای‌ها، یک کراس اور ساب کامپکت می‌باشد که با طراحی ظاهری زیبا و سواری لذت بخش خود توانسته توجه خیلی‌ها را جلب کند. در حالی که کم کم به زمان ورود به بازار این خودرو نزدیک می‌شویم، شرکت مشخصات فنی بیشتری از آن را اعلام می‌کند. در همین راستا، امروز هیوندای به صورت رسمی اعداد مربوط به مصرف سوخت این خودرو را اعلام کرد و ونیو، در این بخش خیلی قرار نیست شما را سورپرایز کند.

هیوندای ونیو در دو نسخه دنده دستی یا با گیربکس اتومات CVT وارد بازار خواهد شد. مدل مجهز به گیربکس اتومات در شهر و حالت ترکیبی مصرف سوخت نسبتاً خوبی دارد. با هیوندای ونیو اتومات مصرفی برابر با ۷.۸ لیتر در شهر، ۶.۹ لیتر در اتوبان و ۷.۳ لیتر در حالت ترکیبی خواهید داشت. مدل مجهز به گیربکس دستی در مصرف سوخت اتوبان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت این مدل در شهر برابر با ۸.۷ لیتر، در حالت ترکیبی ۷.۸ لیتر و در اتوبان معادل ۶.۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

اعلام رسمی میزان مصرف سوخت هیوندای ونیو مدل 2020 + تصاویر

این اعداد در مقایسه با خودروی نیسان کیکس به عنوان یکی از بهترین‌های بازار خیلی خوب نیستند. مصرف سوخت نیسان کیکس در شهر ۷.۶ لیتر، در اتوبان ۶.۵ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌باشد. مدل مجهز به گیربکس CVT هیوندای ونیو از نظر مصرف سوخت عملکرد بهتری در مقایسه با هوندا اچ آر وی، هیوندای کونا و سوبارو کراس ترک دارد. مدل دنده دستی آن از نظر مصرف سوخت با مدل‌های مذکور برابری می‌کند. البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که هیوندای ونیو در مقایسه با سه کراس اور مذکور قدرت کم‌تری نیز دارد، ولی از سوی دیگر قیمت آن نیز ارزان‌تر است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar