بازگشت پورشه ماکان GTS مدل ۲۰۲۰ با قدرت بیشتر

سه شنبه 26 آذر 98 ساعت 17:22
بازگشت پورشه ماکان GTS مدل 2020 با قدرت بیشتر

شرکت پورشه کراس اور کامپکت اسپرت ماکان را برای مدل سال ۲۰۱۹ به روز کرد و همراه با آن، برخی تغییرات در مجموعه مدل‌ها نیز ایجاد شد. یکی از قربانی‌های این تغییرات حذف ‌تریم اسپرت GTS بود که از سال ۲۰۱۷ وارد بازار شده بود. پورشه ماکان ۲۰۲۰ بار دیگر تریم GTS را بازگردانده است و این بار، خودرو قدرت بسیار بیشتری دارد.

زیر کاپوت آن یک موتور شش سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو دوقلو قرار گرفته که اکنون ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در مقایسه با مدل قبلی خود خروجی‌های GTS تقریباً ۱۵ اسب بخار و ۱۸ نیوتن متر بیشتر شده‌اند. در مقایسه با ماکان اس، که از موتور ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی تک توربو استفاده می‌کند، GTS تقریباً ۲۷ اسب بخار و ۴۰ نیوتن متر خروجی‌های بیشتری دارد. ماکان توربو نسخه‌ای ارتقا یافته از موتور GTS را دارد و خروجی‌هایش در قیاس با GTS تقریباً ۵۹ اسب بخار و ۳۱ نیوتن متر بیشتر است. پورشه می‌گوید ماکان GTS مدل ۲۰۲۰ صفر تا صد را در ۴.۷ ثانیه می‌تواند پر کند. با اضافه شدن پکیج اسپرت کرونو، این عدد به ۴.۵ ثانیه می‌رسد. حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

بازگشت پورشه ماکان GTS مدل 2020 با قدرت بیشتر

علاوه بر پیشرانه‌ای متفاوت، شاسی ماکان GTS نیز تقویت شده و برخی به روزرسانی های ظاهری نیز وجود دارند. خودرو به صورت استاندارد به سیستم تعلیق هوشمند و دیسک ترمزهای بزرگ ۱۴.۲ اینچی در جلو و ۱۳ اینچی در عقب مجهز شده است. اگر این ترمزها برای شما کافی نیست، پورشه دو آپگرید ترمز نیز می‌تواند به شما ارائه کند. اولین مورد دیسک ترمزهایی با روکش تنگستن کاربید با سایز ۱۵.۴ اینچ در جلو و ۱۴ اینچ در عقب هستند. بهتر از آن ترمزهای سرامیک کربنی ۱۵.۶ اینچی جلو و ۱۴.۶ اینچی عقب هستند.

بازگشت پورشه ماکان GTS مدل 2020 با قدرت بیشتر

در طراحی ظاهری، ماکان GTS جدید به کیت بدنه اسپرت دیزاین با رینگ‌های ۲۰ اینچی به صورت استاندارد مجهز شده و تزئینات مشکی را روی بخش‌های مختلف بدنه در کنار چراغ‌های جلو و عقب دودی می‌توانید بیابید. خودرو از یک اگزوز پرصداتر نیز بهره می‌برد. داخل کابین تریم چرم آلکانتارا استفاده شده و خودرو به صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم برقی در هشت جهت مجهز شده است. در برخی بخش‌های کابین تزئینات آلومینیومی را هم می‌توان دید.

بازگشت پورشه ماکان GTS مدل 2020 با قدرت بیشتر

از نظر پرفورمنس همان طور که ماکان GTS جایگاهی بین ماکان اس و توربو دارد، از نظر قیمتی نیز اوضاع به همین صورت است. قیمت GTS از ۷۲ هزار و ۶۵۰ دلار شروع می‌شود که تقریباً ۱۰ هزار دلار از توربو ارزان‌تر و ۱۰ هزار دلار گران‌تر از اس است. اگر به خرید آن علاقه دارید، باید بگوییم که فروشش را پورشه از تابستان ۲۰۲۰ می‌خواهد آغاز کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar