تریم AT4 برای جی ‌ام سی کنیون مدل ۲۰۲۱

سه شنبه 24 دی 98 ساعت 17:16
تریم AT4 برای جی ‌ام سی کنیون مدل 2021

پکیج AT4 همان طور که پیش بینی می‌شد در خودروهای جی ‌ام سی همچنان عرضه شده و در همین راستا، یک دستگاه جی ‌ام سی کنیون AT4 مدل ۲۰۲۱ امروز رونمایی شده است. این پکیج آفرود که قبلاً تیزری از آن را در مراسم رونمایی سیرا HD دیده بودیم و در دو مدل سیرا و آکادیا نیز رونمایی شده بود قرار است جایگزین ‌تریم کنیون آل ترین شود. در این خودرو دیگر خبری از جلوپنجره مستطیلی نیست و جای آن را یک جلوپنجره بزرگ شبیه به آن چه روی سیرا دیده بودیم گرفت است.

اطراف این جلوپنجره کرومی تیره بوده و زیر آن چراغ‌های مه شکن عمودی نصب شده‌اند. از زیر بخش پایینی سپر خودرو شاهد یک جفت قلاب بکسل قرمز رنگ هستیم که ظاهر آفرود خودرو را بسیار تقویت کرده‌اند. به غیر از این تغییرات، باقی موارد این پکیج جدید کاملاً مشابه پکیج آل ترین است که از آن جمله می‌توان به سیستم تعلیق تقویت شده با سیستم کنترل حرکت در سربالایی پیشرفته، اسکید پلیت گیربکس کمکی، دیفرانسیل عقب قفل شو اتومات و تایرهای ۳۱ اینچی گودیر رانگلر دوراترک و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی اشاره کرد.

تریم AT4 برای جی ‌ام سی کنیون مدل 2021

داخل کابین، روی پشت سری‌ها لوگوی AT4 گلدوزی شده و شاهد دوخت خاص کالاهاری ویژه این تریم هستیم. جی ‌ام سی همچنین امروز از یک ‌تریم جدید دنالی رونمایی کرده و البته، هنوز تصاویری از آن را منتشر نکرده است. این پیکاپ جدید به لطف مواردی مانند رکاب‌های کرومی ۵ اینچی و رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی ظاهری بسیار متفاوت به خود گرفته است. داخل کابین با وجود تریم چوبی و آلومینیومی، تم رنگی قوه‌ای جدید و دوخت خاص، خودرو اکنون فضای لوکس‌تری دارد.

هر دو تریم AT4 و دنالی تنها با دو پیشرانه قابل عرضه خواهند بود. مشتری‌ها امکان انتخاب بین یک موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر خورجینی با ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۲ نیوتن متر گشتاور مجهز به گیربکس هشت دنده اتومات یا یک موتور ۲.۸ لیتری دورامکس دیزلی با ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز به گیربکس شش دنده اتومات را خواهند داشت.

تریم AT4 برای جی ‌ام سی کنیون مدل 2021

مدل‌های ۲۰۲۱ این تراک ها اواخر سال جاری میلادی قابل سفارش خواهند بود و قیمتشان همان موقع قرار است اعلام شود. قیمت پایه جی ‌ام سی کنیون آل ترین مدل ۲۰۲۰ از ۳۷ هزار و ۶۹۵ دلار شروع می‌شود و جی ‌ام سی کنیون دنالی مدل ۲۰۲۰ قیمت پایه‌ای برابر با ۴۱ هزار و ۵۹۵ دلار دارد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar