رونمایی از فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل ۲۰۲۰ +تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 8 بهمن 02 ساعت 15:16
رونمایی از فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل 2020 +تصاویر

تقریباً یک سال و نیم پس از معرفی مدل کانسپت، شرکت فولکس واگن آلمان از نسخه نهایی و تولیدی خودروی اطلس کراس اسپرت مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد. این خودرو شباهت زیادی به مدل کانسپت خود دارد و در واقع همان چیزی است که از یک اطلس کوچک‌تر می‌توانستید انتظار داشته باشید. از مهم‌ترین موارد در طراحی بدنه این خودرو می‌توان به ستون عقب زاویه دارتر، جلوپنجره اصلی جذاب‌تر و همچنین گلگیرهای متفاوت آن اشاره کرد که به خاطر کاهش طول بدنه، عضلانی‌تر هم به نظر می‌رسند. داخل کابین، کراس اسپرت دقیقاً مشابه یک مدل معمولی اطلس می‌باشد، البته که تنها تفاوت دو خودرو را در فرمان آن‌ها می‌توانید ببینید.

طبق اعلام فولکس واگن، اطلس کراس اسپرت تقریباً ۷ سانتی متر از مدل هفت سرنشین اطلس کوتاه‌تر بوده و ارتفاع آن نیز حدوداً ۵.۵ سانتی متر کم‌تر می‌باشد. طول بین دو محور این خودروها مشابه بوده و به لطف همین، فولکس واگن اطلس کراس اسپرت فضای پای عقبی حدوداً ۱۰۰ سانتی متری داشته و از این نظر از جیپ گرند چروکی و هوندا پاسپورت بهتر است. فضای بار خودرو ۱۱۴۱ لیتر پشت صندلی‌های عقب بوده و در صورتی که صندلی‌ها را بخوابانید به ۲۲۰۳ لیتر افزایش خواهد یافت که بسیار نزدیک به هوندا پاسپورت می‌باشد.

رونمایی از فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل 2020 +تصاویر

زیر کاپوت این خودرو شرکت دو پیشرانه را ارائه خواهد کرد: یک موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر خورجینی با ۲۷۶ اسب بخار قدرت یا یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۳۵ اسب بهار قدرت. هر دو موتور به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل شده‌اند و هر دو را در نسخه‌های دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل می‌توان سفارش داد.

رونمایی از فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل 2020 +تصاویر

فروش فولکس واگن اطلس کراس مدل ۲۰۲۰ از بهار سال آینده قرار است شروع شود. قیمت نهایی خودرو هنوز مشخص نشده، ولی در مراسم رونمایی این کراس اور یکی از مدیران فولکس واگن گفته که این خودرو در محدوده ۳۰ هزار دلاری وارد بازار خواهد شد. بسیاری از کراس اورهای رقیب این خودرو در بازار قیمت پایه‌ای زیر ۳۰ هزار دلار دارند و با سفارش برخی آپشن ها یا تریم های بالا قیمت آن‌ها به بالای ۳۰ هزار دلار می‌رسد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar