رونمایی از نسخه‌های ویژه جیپ رانگلر و گلادیاتور در نمایشگاه خودروی میامی

شنبه 11 آبان 98 ساعت 18:15
رونمایی از نسخه‌های ویژه جیپ رانگلر و گلادیاتور در نمایشگاه خودروی میامی

نمایشگاه خودروی میامی شاید به اندازه دیگر نمایشگاه‌های بزرگ برگزار شده در آمریکا معروف نباشد، ولی شرکت جیپ از فرصت حضور در این نمایشگاه و شهر میامی برای معرفی دو نسخه ویژه و تولید محدود خود استفاده کرده است. این دو نسخه ویژه جیپ رانگلر ۳۰۵ و جیپ گلادیاتور ۳۰۵ نام دارند. جالب است بدانید ۳۰۵ پیش شماره تلفن شهر میامی در ایالت فلوریدا می‌باشد.

هر دو نسخه ویژه ۳۰۵ دو مدل محبوب جیپ مبتنی بر رانگلر اسپرت اس و گلادیاتور اسپرت اس ساخته شده‌اند. شرکت هر دو مدل را فقط در رنگ‌های بدنه میامی شامل دو رنگ سفید یا نارنجی به مشتریان خواهد فروخت. مهم‌ترین بخش در مورد این نسخه‌های ویژه جیپ پکیج‌های گرافیکی آن‌هاست که شامل نوشته‌های ۳۰۵ روی کناره‌های کاپوت و تصاویر افراد در حال پاراسل سواری که بالای لوگوی جیپ نصب شده می‌شود. اگر به دقت به لوگوهای ۳۰۵ نگاهی کنید، درخت‌های نخل را داخل عدد ۰، روی جلوپنجره نمادین جیپ و همچنین اطراف چراغ‌های جلو خواهید یافت.

این نخستین باری است که سقف برقی Sky One روی یک رانگلر اسپرت اس نصب می‌شود و مدل گلادیاتور نیز از سویی به گلگیرهای هم رنگ بدنه و همچنین پکیج تایرهای All Terrain مجهز شده است. جیپ رانگلر ۳۰۵ همچنین به مواردی مانند در باک مشکی نیز مجهز شده و هر دو مدل از یک صفحه نمایش ۷ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین کفپوش های تمام فصل بهره می‌برند. البته باید اشاره کنیم مدلی که در این تصاویر می‌بینید به برخی تجهیزات و قطعات پرفورمنس ساخت موپار مجهز شده و بعضی تفاوت‌ها با مدل‌های اصلی دارد.

رونمایی از نسخه‌های ویژه جیپ رانگلر و گلادیاتور در نمایشگاه خودروی میامی

شرکت جیپ روی هم رفته ۳۰۵ دستگاه از این دو خودرو خواهد ساخت که ۲۰۵ دستگاه مدل رانگلر و فقط ۵۰ دستگاه مدل گلادیاتور خواهند بود. قیمت گذاری و همچنین زمان ورود به بازار این خودروها هنوز اعلام نشده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar