رونمایی از نسل جدید شورولت سابربن مدل ۲۰۲۱ + تصاویر

چهارشنبه 20 آذر 98 ساعت 19:06
رونمایی از نسل جدید شورولت سابربن مدل 2021 + تصاویر

خودروی شورولت سابربن مدل ۲۰۲۱ امروز بالاخره در دیترویت در کنار برادر کوچک‌تر خود شورولت تاهو ۲۰۲۱ رونمایی شد.

از بین تمام تغییراتی که شورولت در نسل جدید شاسی بلندهای فول سایز خود انجام داده، استفاده از سیستم تعلیق مستقل عقب از نظر ما اهمیت بسیار بیشتری دارد. این موضوع به معنی افزایش کیفیت و راحتی سواری و همچنین بهبود فضای کابین است. البته افزایش تقریباً ۳ سانتی متری طول بدنه و همچنین طول بین دو محوری که حدوداً ۱۰ سانتی متر بیشتر شده نیز نقشی کلیدی در افزایش فضای کابین این خودرو داشته است. همین مورد در کنار کاهش حدوداً ۱۵ سانتی متری کف بار خودرو به میزان قابل توجهی فضای بار آن را افزایش داده است. فضای پای ردیف سوم صندلی‌ها تقریباً ۹ سانتی متر بیشتر شده و فضای پشت صندلی‌های ردیف دوم در کل ۴۵۸ لیتر افزایش نشان می‌دهد. این میزان افزایش فضا خود به اندازه کل فضای بار صندوق عقب یک سدان سایز متوسط است.

رونمایی از نسل جدید شورولت سابربن مدل 2021 + تصاویر

برای این خودرو سه آپشن سیستم تعلیق خواهید داشت. در ترکیب استاندارد از فنرهای معمولی و کمک فنرهای Passive استفاده شده است. یک رده بالاتر شاهد فنرهای معمولی و کمک فنرهای مغناطیسی نسل چهارم جنرال موتور هستیم. این سیستم در مدل‌های پرمیر و های کانتری به صورت استاندارد ارائه شده و در مدل Z71 به عنوان یک آپشن قابل سفارش است. در قوی‌ترین سیستم تعلیق این خودرو شاهد ترکیب کمک فنرهای مغناطیسی و یک سیستم تعلیق بادی کاملاً جدید هستیم که در دو تریم های کانتری و Z71 موجود می‌باشد. سیستم تعلیق بادی بسته به موقعیت امکان تنظیم ارتفاع تعلیق تا ۱۰ سانتی متر را به راننده می‌دهد. در سرعت‌های بالا، ارتفاع سیستم تعلیق توسط این سیستم حدوداً ۲ سانتی متر کاهش می‌یابد و در شرایط آفرود، می‌توان ارتفاع سیستم تعلیق را به میزان زیادی افزایش بدهد.

رونمایی از نسل جدید شورولت سابربن مدل 2021 + تصاویر

داستان پیشرانه‌ها دقیقاً مانند قبل بوده و فقط یک تفاوت وجود دارد که آن هم اضافه شدن موتور دورامکس توربودیزل ۳ لیتری است. این موتور همانند سیلورادو، در سابربن جدید نیز ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور هشت سیلندر خورجینی ۵.۳ لیتری همچنان به صورت استاندارد روی همه مدل‌ها ارائه شده و ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در صورت تمایل مشتری امکان ارتقا به یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۶.۲ لیتری وجود دارد. این موتور بزرگ‌تر همچنان ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو موتور هشت سیلندر خورجینی از سیستم مدیریت سوخت پیشرفته جنرال موتورز استفاده می‌کنند.

رونمایی از نسل جدید شورولت سابربن مدل 2021 + تصاویر

شورولت نسل جدید معماری الکتریکی را در سابربن جدید استفاده کرده، بدین معنی که نسل جدید سابربن به اندازه سایر مدل‌های شورولت موجود از نظر فنی پیشرفته است. خودرو به صورت استاندارد به یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰ اینچی مجهز می‌باشد. در مدل‌های پرمیر و های کانتری خودرو به صورت استاندارد از یک صفحه نمایش ۸ اینچی صفحه کیلومتر و آمپرها بهره می‌برد. یک صفحه نمایش هدآپ بزرگ ۱۵ اینچی به صورت آپشن ارائه شده و با خرید یک پکیج سرگرمی صندلی‌های عقب می‌توانید دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۶ اینچی را روی پشت سری‌های صندلی‌های جلو نصب کنید.

مانند استراتژی شورولت سیلورادو، تریم های مختلف سابربن جدید از نظر ظاهری با هم تفاوت‌های زیادی خواهند داشت. LS و LT دو تریم پایه شورولت سابربن مدل ۲۰۲۱ محسوب می‌شوند. علاوه بر این دو خودرو شورولت تریم های RST، Z71، پرمیر و های کانتری را نیز برای آن عرضه کرده است. های کانتری نخستین بار روی سابربن ارائه شده و پرمیر در واقع قوی‌ترین و بهترین ‌تریم نسل جدید این خودرو می‌باشد.

جزئیات قیمت گذاری هنوز اعلام نشده، ولی فروش آن قرار است از نیمه سال ۲۰۲۰ شروع شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونمایی از نسل جدید شورولت سابربن مدل ۲۰۲۱ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
sh
مهمان

رویا چه ظاهر پرابهت و قشنگی شبیه خرسای بزرگ گریزلیه پرقدرت بزرگ