رونمایی از پکیج Shelby Signature Series برای فورد موستانگ

یکشنبه 27 بهمن 98 ساعت 15:29
رونمایی از پکیج Shelby Signature Series برای فورد موستانگ

ماه دسامبر بود که شرکت شلبی از پکیج ظاهری Bold Edition Super Snake در رنگ‌های بسیار محبوب دهه ۷۰ میلادی رونمایی کرد. هفته جاری این شرکت Shelby Signature Series را رونمایی کرده که تمام تغییرات Super Snake را در کنار برخی آپگریدهای ظاهری و پرفورمنس با قیمتی بیشتر از ۱۲۳ هزار و ۲۹۵ دلار مدل Bold Edition در اختیار ما قرار می‌دهد. Shelby American می‌گوید برای پکیج Signature Series، تیم شرکت تقریباً دو سال کار مهندسی انجام داده تا خودرویی در حد و اندازه‌های نان کرول شلبی تولید کند. آن‌ها همچنین این خودرو را بهترین مدل از نظر پرفورمنس در تاریخ Shelby American معرفی می‌کنند.

موتور هشت سیلندر خورجینی ساخت فورد این پکیج همان ۸۲۵ اسب بخار قدرت Super Snake را به لطف یک سوپرشارژر Whipple تولید می‌کند. به جای اگزوز فورد پرفورمنس، موتور به اگزوزهای جریان سریع ساخت شرکت Borla مجهز شده است. به لطف دریچه‌های خروج هوا روی کاپوت سوپرشارژر قادر است هوای داغ خود را خارج کرده و به درستی روی پیشرانه کار کند. در بخش جلویی خودرو برخی تزئینات مقابل دریچه‌های ورودی هوا و یک سیستم داکت را می‌توان دید که هوای خنک را به محفظه موتور و ترمزها هدایت می‌کند. در هر سو، شلبی گلگیرهای آلومینیومی پهن با دریچه‌هایی به منظور خنک سازی بیشتر سیستم ترمز طراحی کرده است. خودرو به رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی زیبایی همراه با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ مجهز می‌باشد.

رونمایی از پکیج Shelby Signature Series برای فورد موستانگ

داخل کابین، شرکت با همکاری Katzkin یک پترن پوست ماری برای روکش چرمی صندلی‌ها طراحی کرده است. داخل کابین و در بخش‌های مختلف می‌توان لوگوی کرول شلبی را دید.

رونمایی از پکیج Shelby Signature Series برای فورد موستانگ

شرکت فقط ۵۰ دستگاه از این خودرو را در قالب مدل‌های کانورتیبل یا کوپه برای بازار آمریکا خواهد ساخت. خودروها با گیربکس شش دنده دستی یا ۱۰ دنده اتومات قابل سفارش بوده و از گارانتی استاندارد سه ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری بهره می‌برد. تنها آپشن های ارائه شده برای آن خطوط مسابقه‌ای روی بدنه، حذف صندلی‌های عقب و اضافه شدن میله مسابقه‌ای، یک پکیج کیت بدنه و نهایتاً چادر خودرو می‌باشند. باقی موارد به صورت استاندارد ارائه شده و قیمت مدل پایه آن از ۱۲۷ هزار و ۷۹۵ دلار شروع می‌شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar