رونمایی از کیا سدونا مدل ۲۰۲۱ با ظاهر جدید + تصاویر

چهارشنبه 4 تیر 99 ساعت 19:02
رونمایی از کیا سدونا مدل 2021 با ظاهر جدید + تصاویر

هفته پیش، شرکت کیا تصاویر اسکچ نسل جدید کارنیوال را منتشر کرد، خودرویی که در آمریکا قرار است با نام کیا سدونا مدل ۲۰۲۱ وارد بازار شود. اکنون، شرکت تصاویر رسمی این مینی ون جذاب را منتشر کرده است. هنوز اطلاعات دیگری در مورد پیشرانه‌ها یا تجهیزات و امکانات این خودرو منتشر نشده، ولی طراحی خودرو به قدری تغییر داشته که ساعت‌ها می‌توان در مورد آن بحث کرد.

به طور کلی، سدونا یک اتاق جعبه‌ای شکل دارد که برای طراحی آن به نظر می‌رسد از مدل‌های کراس آور الهام گرفته شده تا مینی ون‌های سنتی. البته، ارتفاع سواری پایین و بدنه دراز آن را کاملاً شبیه یک ون کرده است. از دیگر عناصر طراحی کراس آور مانند می‌توان به پنل های اسکید پلیت روی سپرهای جلو و عقب اشاره کرد.

کمی دقیق‌تر که به خودرو نگاه کنید، برخی جزئیات طراحی جالب را کشف خواهید کرد. در جلو، ما نسخه‌ای جدید از جلوپنجره دماغه ببر کیا را می‌توانیم ببینیم که اسلات های کرومی آن اشکال الماس مانند زیبایی را ایجاد کرده‌اند. چراغ‌های LED روز روشن از زیر چراغ‌های اصلی جلو شروع شده و تا بخش پایینی کناره‌های جلوپنجره ادامه دارد. چراغ‌های نوربالای خودرو داخل جلوپنجره پنهان شده‌اند و هر یک، ابرویی کرومی مختص خود را دارند. در کناره‌ها، خط کمر خودرو به خوبی با اسلایدرهای در ترکیب شده و ستون عقب آن بدون شک بزرگ‌ترین ستون عقبی است که تاکنون روی خودروهای کیا دیده‌ایم. این ستون یک ترکیب کروم یا آلومینیومی دارد. در عقب، کیا از ترکیب چراغ‌های تمام عرض LED برای این خودرو استفاده کرده است.

همان طور که قبلاً اشاره کردیم، کیا فقط تصاویر این خودرو را منتشر کرده و هنوز خبری از جزئیات فنی و تجهیزاتی آن نیست. احتمال دارد این خودرو کماکان از همان موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر خورجینی ۲۷۶ اسب بخاری مدل فعلی استفاده کند. از طرف دیگر ممکن است موتور ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۲۹۱ اسب بخاری کیا تلوراید را روی این خودرو ببینیم. همچنین احتمال استفاده از یک موتور ۴ سیلندر توربو هم وجود دارد. بدون شک این قبیل اطلاعات با نزدیک‌تر شدن به تاریخ ورود خودرو به بازار منتشر خواهد شد. فروش این خودرو در کره جنوبی از اواخر سه ماهه سوم سال جاری شروع می‌شود و باقی بازارها باید اندکی بیشتر برای این مینی ون زیبا منتظر بمانند.

Autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar