فراری ۶۱۲ اسکالیتی شوتینگ بریک هم آمد + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 22 خرداد 98 ساعت 19:26
فراری 612 اسکالیتی شوتینگ بریک هم آمد + تصاویر

هر چقدر هم عاشق شوتینگ بریک ها باشیم، از آن جایی که این خودروها در واقع استیشن‌های دو در هستند، خیلی در بازار طرفداری ندارند. بسیاری از آن‌ها صرفاً در حد یک مدل کانسپت یا طراحی‌های خاص باقی می‌مانند. ولی یک مشتری از شرکت اتاق سازی هلندی Vandenbrink خواسته یا یک فراری ۶۱۲ اسکالیتی شوتینگ بریک برای او طراحی کند. شرکت مذکور خودرو را بالاخره تکمیل کرده و نتیجه فوق العاده است.

فراری 612 اسکالیتی شوتینگ بریک

طراحی سقف این خودروی شوتینگ بریک به خوبی با خط سقف خود فراری هماهنگی دارد و گلگیرهای پهن خودرو همچنان دست نخورده باقی مانده‌اند. شرکت هلندی این هاچ بک را به قدری زیبا به یک مدل شوتینگ بریک تبدیل کرده که گویی خودرو جانشینی برای فراری اف اف و GTC4Lusso است. چراغ‌هایی نیز داخل سقف کار گذاشته شده‌اند که واقعاً بی نظیر هستند و نشستن داخل کابین خودرو را قطعاً لذت بخش کرده‌اند. در حالی که تقریباً ۱۰ سالی از طراحی این مدل فراری می‌گذرد، شرکت Vandenbrink قطعاً انتخاب خوبی برای پروژه خود انجام داده است. ۶۱۲ اسکالیتی یک خودرو گرند تورر کلاسیک است که در عین سریع و پرشتاب بودن، کابین راحتی نیز دارد. ابعاد بدنه بزرگ آن، به خصوص طراحی سقف درازی که دارد ۶۱۲ اسکالیتی را به گزینه‌ای خودرو برای یک مدل شوتینگ بریک تبدیل می‌کند. تنها ایرادی که می‌توانیم به طراحی خودرو بگیریم ستون‌های عقب هستند که حتی با وجود چین‌هایی که روی خود دارد، اندکی بزرگ دیده می‌شوند.

فراری 612 اسکالیتی شوتینگ بریک

 

در حال حاضر این تنها نمونه ۶۱۲ شوتینگ بریک است، ولی Vandenbrink اعلام کرده که سفارشات دیگر برای این خودروها را نیز خواهد پذیرفت. شرکت می‌گوید در تمام مراحل طراحی خودرو با مشتری همکاری خواهد کرد تا خودرو به صورت کاملاً سفارشی برای آن‌ها طراحی شود. قیمت خودرو البته اعلام نشده است، شاید علت آن این باشد که به دلیل سفارشی سازی های مختلفی که احتمالاً می‌تواند روی خودرو اعمال شود، قیمت نهایی هر مدل تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت. اگر به دنبال قیمت ۶۱۲ اسکالیتی هستید، باید بگوییم این مدل به قدری گران است که احتمال توان خریدش را ندارید. Vandenbrink همچنین آمادگی ساختن نمونه‌های سفارشی دیگر مدل‌های اسپرت، مانند طراحی و ساخت نسخه رودستر فراری ۵۹۹ GTB فیورانو را نیز دارد. اگر پول اضافی در بساط دارید، کافیست با این شرکت هلندی یک تماس بگیرید.

autoblog منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar