معرفی بی ام و سری ۷ منصوری

بروزرسانی در: دوشنبه 11 دی 02 ساعت 09:01
معرفی بی ام و سری ۷ منصوری

منصوری از کیت تیونینگ جدید خود برای سدان لوکس بی‌ ام‌ و سری ۷ رونمایی کرد.

کیت‌های افترمارکت منصوری معمولاً گیرا و برجسته هستند و شامل قدرت بیشتر و پکیج‌های ظاهری متمایز می‌شوند. اکثر پروژه‌های منصوری جنجالی و بحث‌برانگیز ظاهر شده‌اند و به نظر می‌رسد سری ۷ نیز این‌گونه باشد. تیونر موردبحث سال ۲۰۲۳ را با معرفی پکیج ارتقای خود برای پرچم‌دار باواریا به پایان رسانده و نکته جالب این پکیج استفاده از عناصر مشابه با خودروی رولزرویس گوست است.

منصوری ادعا می‌کند برنامه آیرودینامیک فوق‌العاده‌ای برای سری ۷ جدید تدارک می‌بیند. این سدان آلمانی ابعاد بزرگی دارد و ما فکر نمی‌کنیم که اسپویلر یا اسپویلر جدید بخش جلو کمک شایانی به افزایش هوای ورودی به قلب آهنین خودرو بکند. البته از نظر ظاهری این قطعه وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

تیونر موردبحث تنها جزئیات اولیه و برخی تصاویر از محصول تیون شده خود را منتشر کرده و می‌گوید در آینده اطلاعات بیشتری را در دسترس رسانه‌ها قرار خواهد داد. منصوری برای جذابیت بیشتر سری ۷ از رینگ‌های ۲۲ اینچی FD.15 فورج کاری شده استفاده می‌کند. طراحی این رینگ‌ها کاملاً مشابه رینگ‌های رولزرویس گوست هستند و همین موضوع درباره تریم بکار رفته روی جلوپنجره، اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب صدق می‌کنند.

نکته قابل‌ذکر دیگر به آپشن های وسیع کابین و شخصی‌سازی آن بر اساس سلیقه خریدار مربوط می‌شود. منصوری با انتشار تصویری از رکاب درب فیبر کربنی می‌گوید مشتریان خواهند توانست تمامی سطوح را با این ماده سبک‌وزن بپوشانند. قطعاً چرم مرغوب و آلکانترا نیز بخشی از گزینه‌های در دسترس مشتریان خواهد بود. هنوز زمان عرضه و تعداد تولید بی‌ام‌و سری ۷ منصوری اعلام نشده اما حدس می‌زنیم با خودرویی گران‌قیمت و تولید محدود روبرو هستیم.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar