معرفی تویوتا لندکروزر لیبرتی واک

بروزرسانی در: چهارشنبه 19 اردیبهشت 03 ساعت 16:22
معرفی تویوتا لندکروزر لیبرتی واک

شرکت تیونینگ لیبرتی واک از جدیدترین کیت بدنه پهن خود برای شاسی‌بلند تویوتا لندکروزر رونمایی کرد.

طراحی ظاهری خودروها همواره امری شخصی و سلیقه‌ای بوده اما این موضوع درباره کیت‌های بدنه اسپرت و افترمارکتی بیش از پیش صدق می‌کند. کیت‌های لیبرتی واک کاملاً بحث‌برانگیز و متفاوت هستند و شاید بسیاری از افراد آن‌ها را نپسندند. برای مثال می‌توانیم به فراری F40 لیبرتی واک اشاره کنیم که ناراحتی طیف وسیعی از طرفداران این برند را به همراه داشت.

اما تویوتا لندکروزر لیبرتی واک به اندازه فراری جنجالی و دوقطبی نیست و شاید حتی بتوان آن را جذاب و شیک دانست. همانند سایر کیت‌های این تیونر، لندکروزر موردبحث پهنای بسیار بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. شاید برجسته‌ترین و جذاب‌ترین بخش کیت موردبحث را قوس چرخ‌های پرچ شده‌ای دانست که از عناصر آیرودینامیک خاصی برخوردار هستند. این نوع طراحی به ویژه روی لندکروزر سفید رنگ ظاهری مشابه خودروهای نظامی را ایجاد کرده است.

همچنین قوس چرخ‌های بزرگ و پهن لیبرتی واک به خوبی با خطوط زاویه‌دار و برجسته تویوتا لندکروزر ۳۰۰ ترکیب شده‌اند و شاید حتی برخی افراد ناآگاه آن را با تریم های اسپرت فابریک خود تویوتا اشتباه بگیرند. یکی دیگر از بخش‌های کیت لیبرتی واک سپر جلوست که بسیار شلوغ‌تر از نسخه استاندارد است. در بخش عقب نیز خروجی‌های اگزوز جدید با بال بزرگ و اسپویلر روی صندوق همراه می‌شوند. همچنین این قطعات به همراه جلوپنجره و کاپوت از فایبرگلاس یا پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن تولید خواهند شد. علاوه بر این امکان سفارش کاپوت با فیبر کربن نیز وجود دارد.

باید گفت قیمت کیت بدنه تویوتا لندکروزر لیبرتی واک به حدود ۲۰ هزار دلار می‌رسد هرچند برای خرید رینگ‌های فورج کاری شده این تیونر با ابعاد ۲۲ و ۲۴ اینچ باید به ترتیب ۱۲ و ۱۵ هزار دلار پرداخت کرد. از آنجایی که لندکروزر ۳۰۰ در آمریکا عرضه نمی‌شود بنابراین طبیعتاً این کیت نیز در دسترس خریداران آمریکایی نخواهد بود. البته امکان دارد لیبرتی واک کیت بدنه دیگری را برای لندکروزر پرادو جدید و حتی ۴ رانر نسل ششم معرفی کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar