معرفی نیسان پاترول بلک هاوک

سه شنبه 2 آبان 02 ساعت 09:02
معرفی نیسان پاترول بلک هاوک

تیونری از آفریقای جنوبی، نیسان پاترول را به ظاهری چشمگیر و پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ مجهز کرده است که با قیمت ۱۱۷ هزار دلار عرضه می‌شود.

یک تیونر اهل آفریقای جنوبی بنام BB Motorsport پکیج ارتقاء چشمگیری را برای نیسان پاترول ارائه کرده و نام بلک هاوک را برای آن در نظر گرفته است. قطعاً پاترول استاندارد با ظاهری باشکوه و پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی، خودروی باابهتی محسوب می‌شود اما این شاسی‌بلند ژاپنی در مقایسه با بلک هاوک که به لطف جلوپنجرهٔ مشکی براق با طراحی بسیار جذاب، بلافاصله جلب‌توجه می‌کند، کسل‌کننده به نظر می‌رسد. BB Motorsport همچنین سپر جلوی جدیدی را هم برای پاترول طراحی کرده است که به ورودی‌های هوای بزرگ و تریم مشکی براق مجهز است.

یک اسپلیتر مشکی براق هم به زیر سپر جلو اضافه شده است. تیونر آفریقایی در پروفیل جانبی هم برای شاسی‌بلند نیسان رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی براق و گلگیرهای برجسته‌تر را تدارک دیده است تا از نمای کناری هم کسی بلک هاوک را با یک پاترول معمولی اشتباه نگیرد. در قسمت عقب خودرو نیز تغییراتی صورت گرفته که بارزترین آن‌ها سپر جدید با تریم کرومی و دیفیوزر مشکی براق به همراه اسپویلر روی سقف است.

ویژگی مهم‌تر پاترول بلک هاوک اما زیر کاپوت پنهان شده است. موتور ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی استاندارد این ماشین ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که اعداد قابل‌توجهی هستند اما BB Motorspor که به این راضی نبوده، یک سوپرشارژر به موتور اضافه کرده و خروجی را به ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۲ نیوتن متر گشتاور رسانده است.

در داخل کابین، تمام ویژگی‌های استاندارد پاترول مثل سیستم صوتی Bose، نمایشگر لمسی ۸ اینچی با هدفون برای سرنشینان ردیف دوم، کروز کنترل هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار برخورد جلو و گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو وجود دارند. همچنین گفته شده بلک هاوک تمام ویژگی‌های آفرودی پاترول معمولی را هم حفظ کرده هرچند که بعید است خریداران از آن‌ها استفاده کنند. قیمت نیسان پاترول بلک هاوک ۲.۲ میلیون راند معادل ۱۱۷ هزار دلار اعلام شده است. این خودرو از طریق نمایندگی‌های BB Motorspor در سراسر آفریقای جنوبی قابل خریداری خواهد بود اما متأسفانه بعید است که در دیگر کشورها عرضه شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar