سوبارو Levorg STI اسپرت رونمایی شد

شنبه 21 دی 98 ساعت 18:36
سوبارو Levorg STI اسپرت رونمایی شد

نمونه اولیه خودروی سوبارو Levorg STI اسپرت امروز در نمایشگاه خودروی اتوسالن توکیو ۲۰۲۰ رونمایی شد. ما انتظار داشتیم خودرویی متفاوت از آن چه در قالب کانسپت Levorg چند ماه پیش در نمایشگاه خودروی توکیو دیده بودیم را در اتوسالن ملاقات کنیم. به جای آن، یک مدل استیشن را می‌بینیم که تفاوت چندانی با مدل کانسپت ندارد.

خود بدنه به نظر دست نخورده باقی مانده و فقط شاهد اضافه شدن یک جفت چراغ مه شکن جدید در بخش پایینی طراحی جلو هستیم. البته برخی جزئیات مختص STI مانند نشان‌های صورتی رنگ روی جلوپنجره و در عقب را می‌توان روی سوبارو Levorg STI اسپرت دید. روی سراگزوزها هم لوگوی STI پرینت شده است. و همان طور که احتمالاً حدس زده‌اید، خودرو رینگ‌های خاص مدل اورجینال را روی خود دارد. خبر خوب اینجاست که مدل اورجینال Levorg خود مدلی زیبا و اسپرت بود، ولی همیشه سطح انتظارات از STI بسیار بالاست.

سوبارو Levorg STI اسپرت رونمایی شد

سوبارو هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات فنی خودرو منتشر نکرده است. تا این جای کار ما می دانیم که این خودرو به صورت استاندارد به یک موتور توربو ۱.۸ لیتری چهار سیلندر خطی جدید و صد البته سیستم دو دیفرانسیل مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود شرکت نسخه‌ای از موتور ۲ لیتری توربو FA20 خودروی WRX را به عنوان یک آپشن روی خود داشته باشد. حال که بحث WRX مطرح شده باید بگوییم که مدل فعلی Levorg بخش اعظمی از قطعات بدنه خود را از این سدان اسپرت قرض گرفته، بنابراین نسل جدید آن به احتمال زیاد ظاهری شبیه به این خودروی استیشن خواهد داشت.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar