رونمایی جیلی آیکون پروتاگونیست

دوشنبه 25 اردیبهشت 02 ساعت 14:46
رونمایی جیلی آیکون پروتاگونیست

جیلی یک کراس‌اوور جدید ۱۷ هزار دلاری از سری خودروهای جیلی آیکون با نام آیکون پروتاگونیست Geely Icon Protagonist رونمایی کرد که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده است و حتی در تبلیغات نیز بر این موضوع تاکید دارد.

جیلی آیکون پروتاگونیست Geely Icon Protagonist که به تازگی فروش آن آغاز شده از جمله خودروهای چینی با بازار هدف زنانه است.

جیلی آیکون پروتاگونیست که به طور خاص گروه مصرف‌کنندگان زن را هدف قرار می‌دهد، بر اساس پلتفرم BMA جیلی توسعه یافته که پیش از این زیربنای تولید خودروهایی چون لینک اند کو ۰۶ و پروتون ایکس۵۰ بوده است.

 جیلی آیکون پروتاگونیست براساس بازار هدفی که برای این خودرو تعیین شده است به آپشن‌هایی با هدف رضایت بیشتر بانوان تجهیز شده است که می‌توان به سیستم کمک رانندگی سطح ۲ مجهز به رادار هشدار برخورد و خروج از خط، ضبط کننده رانندگی، دوربین پانوراما ۵۴۰ درجه، کنترل از راه دور تلفن همراه، پرده عقب، درب صندوق برقی و سیستم تمیزکننده خودکار کابین خودرو اشاره کرد.

توجه جیلی به بازار هدف زنانه حتی در انتخاب رنگ خودرو و تریم داخلی نیز نمود پیدا کرده و بیشتر رنگ‌هایی انتخاب شده که بیشتر مورد پسند بانوان قرار دارد.

در داخل کابین نیز توجه خاصی به انتخاب رنگ شده است ضمن اینکه قابلیت نورپردازی محیطی در ۷۲ رنگ نیز وجود دارد.

فرمان سه شاخه، کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی و صفحه نمایش مرکزی ۱۲.۳ اینچی با قایلیت پتیبانی از سیستم عامل گالکسی برخی از ویژگی‌های کابین جیلی آیکون پروتاگونیست است.همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی جیلی آیکون پروتاگونیست به تشخیص چهره و تعامل صوتی مجهز است.

جیلی آیکون پروتاگونیست به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۳۳ کیلووات (معادل ۱۷۹ اسب بخار) و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تجهیز شده است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر ۷.۹ ثانیه، حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برخی دیگر از ویژگی‌های جیلی آیکون پروتاگونیست اعلام شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar