معرفی تویوتا سکویا ادیشن ۱۷۹۴

پنج شنبه 25 مرداد 03 ساعت 12:23
معرفی تویوتا سکویا ادیشن 1794

کمپانی تویوتا تریم جدید شاسی بلند فول سایز سکویا را عرضه کرده است. این مدل فقط در ایالات متحده آمریکا تولید می شود و صرفاً در ایالات متحده، کانادا و مکزیک به فروش خواهد رسید. این خودرو که با پسوند ۱۷۹۴ شناخته می شود، تغییرات اندکی داشته است، که از جمله این تغییرات می توان به درج عبارت ۱۷۹۴ در جای جای بدنه و کابین آن اشاره کرد.

تغییرات ظاهری و کابین سکویا ۱۷۹۴

از ویژگی‌ های ظاهری این نسخه می توان به استفاده فراوان از قطعات دکوراتیو کرومی در قسمت های مختلف بدنه، رینگ ۲۰ اینچی آلیاژی، سقف شیشه‌ای پانوراما، کیت یدک کش تریلر و همچنین یک دوربین استاندارد دید عقب برای تریلر که از طریق Wi-Fi به سیستم مالتی مدیای خودرو متصل می شود، اشاره کرد. چنین دوربینی در حین رانندگی اتفاقات پشت تریلر را مستقیماً از طریق سیستم مالتی مدیای خودرو نمایش می دهد و این امر ایمنی رانندگی را ارتقا می بخشد.

پکیج Sequoia 1794 همچنین شامل تزیینات داخلی چرم طبیعی، گرم‌کن و تهویه صندلی های جلو و همچنین ماساژور برای صندلی های جلوست. سیستم صوتی این مدل هم از برند JBL است.

مشخصات فنی تویوتا سکویا ادیشن ۱۷۹۴

سکویا ۱۷۹۴ مانند تمام نسخه های دیگر این خودرو با پیشرانه ۳.۵ لیتر تویین توربوشارژ V6 هیبرید عرضه می شود. این همان موتوری است که پیش تر تویوتا در تاندرا به کار برده بود و این کمپانی ژاپنی نام آی فورس مکس را برای این پیشرانه مدرن در نظر گرفته است. پیشرانه ذکرشده در تویوتا سکویا ۱۷۹۴ توان تولید نهایت قدرت ۴۳۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۷۹۰ نیوتن متر را دارد و همانند تاندرا، در این خودرو هم انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها انجام می شود.

قیمت

خرید یک دستگاه سکویا ۱۷۹۴ برای مشتریان آمریکایی هزینه معادل با ۸۰۱۳۵ دلار در پی خواهد داشت.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "معرفی تویوتا سکویا ادیشن ۱۷۹۴"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدرضا
مهمان

به پول ما میشه ۴/۷ میلیارد با توجه به در آمد یه آمریکایی میشه گفت اکثر مردم آمریکا میتونن بخرند . اینجا تو ایران با توجه به در آمد اکثر ایرانی ها حتی از خرید آشغال های تولید داخل هم عاجزند. همین یه مورد میتونه اختلاف سطح زندگی دو‌ملت را به خوبی نشان بده.