معرفی دوج هورنت R/T FC1-X برقی

سه شنبه 20 شهریور 03 ساعت 08:53
معرفی دوج هورنت R/T FC1-X برقی

دوج هورنت R/T FC1-X برقی به لطف استفاده از چهار موتور برقی می‌تواند در عرض ۱.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

موتورهای برقی این خودرو ۱۰۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند و نه تنها باعث شتاب گیری فوق‌العاده هورنت می‌شوند بلکه قوانین فیزیک را هم به چالش می‌کشند. دوج در بیانیه خود گفته است:

ما درباره صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۴ ثانیه‌ای صحبت می‌کنیم. چنین سرعت و شتابی برای تأثیر روی اندام‌های داخلی بدن و ایجاد سؤال درباره انتخاب‌های زندگی کافی خواهد بود و همه این اتفاقات تا قبل از انتخاب دنده دو رخ خواهد داد؛ و با وجود نیروی حدود ۲ جی استارت خودرو، هورنت R/T FC1-X برقی نه تنها در کلاس خودروهای گروه E نیتروکراس جدید غوغا به پا می‌کند بلکه می‌تواند به مدار پایینی زمین هم برسد.

معرفی دوج هورنت R/T FC1-X برقی

برای مقایسه و درک بهتر عملکرد این خودروی مسابقه‌ای بهتر است به تسلا مدل S پلد اشاره کنیم که مسافت ۴۰۰ متر را در ۸ ثانیه طی کرده و البته صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن چهار دهم ثانیه بیشتر از هورنت است. به این ترتیب خودروهای انگشت‌شماری در دنیا می‌توانند رکوردی مشابه دوج هورنت R/T FC1-X برقی را ثبت کنند. به منظور ثبت چنین رکورد فوق‌العاده‌ای، خودروی یاد شده از شاسی لوله‌ای از جنس فیبر کربن، سیستم ترمز آلکن، فرمان برقی، سیستم تعلیق جلو و عقب دوبل جناغی R53 با تنظیمات گوناگون و آنتی رول بار جلو و عقب قابل تنظیم سود می‌برد. مت مک آلر مدیرعامل برند دوج خاطرنشان می‌سازد:

ما منتظر شروع فصل تازه مسابقات نیترو کراس هستیم. با وجود تیم قهرمانی همچون درایر اند رینبولد و همچنین حضور طرفدارانی که شانس دیدن دوج هورنت را از نزدیک خواهند داشت، فکر می‌کنیم این خودرو موفق ظاهر شود.

خودروی رالی هورنت توسط روبین لارسون که دو بار قهرمانی مسابقات گروه E را در کارنامه دارد هدایت خواهد شد. در کنار او فریسر مک کانل، آندراس باکراد و لیا بلاک پدیده ۱۷ ساله مسابقات و دختر کن بلاک مشهور حضور خواهند داشت.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar