معرفی سائوچیک ۳۰۰GTC

سه شنبه 3 مهر 03 ساعت 16:22
معرفی سائوچیک 300GTC

این روزها تصاویر مربوط به پروژه کوچ بیلد مرسدس بنز ۳۰۰اس ال با نام سائوچیک ۳۰۰GTC مورد توجه رسانه های خودروئی قرار گرفته است. تیونری با نام یو اس دی که نامش مخفف (Ugur Sahin Design) است و کار و کسب آن در آلمان به ثبت رسیده، مجری این طرح است.

البته باید اشاره کنیم که سائوچیک نام یک کمپانی کوچ بیلد فرانسوی بوده که در سال ۱۹۰۶ تاسیس و تا سال ۱۹۵۵  به کار خود ادامه داد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، روح کلاسیک مرسدس بنز ۳۰۰اس ال همچنان در خودرو حفظ شده و در ادامه تلاش شده تا تغییرات با دقت خاصی وارد کار شود.

مرسدس بنز ۳۰۰اس ال کلاسیک

مرسدس بنز 300اس ال

چراغ های گرد جلو، عناصر کرومی، آبشش کناری، تفاوت سطح روی درب ها، برآمدگی خط شانه روی گلگیرها و رینگ های مونوبلاک آن به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند.

تیونر اطلاعاتی درباره پیشرانه منتشر نکرده اما انتظار می رود یکی از تپنده های مرسدس-آ ام گ زیر درپوش موتور نشسته باشد. پیشرانه پایه مرسدس بنز اس ال۴۳ که نمونه ای ۲ لیتری توربوشارژ با ساختار هیبرید ملایم و ۴۱۶ اسب بخار خروجی است به نظر برای این کوچ بیلد گزینه مناسبی باشد.

البته احتمال استفاده از پیشرانه اس ال۵۵ یعنی ۸ سیلندر توربودوقلو با ۴۶۹ اسب بخار خروجی یا اس ال۶۳ با ۵۷۷ اسب بخار نیز منتفی نیست. حتی می توانیم برای آن  احتمال استفاده از پیشرانه اس ال۶۳ اس ئی پرفورمنس با ۸۰۵ اسب را نیز در نظر داشته باشیم.

تولید این پروژه کوچ بیلد سائوچیک ۳۰۰جی تی سی محدود به ۱۵ دستگاه است و هنوز اشاره ای به قیمت آن نشده است.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar