بازار خودرو مریض است

دوشنبه 7 مرداد 98 ساعت 10:56
بازار خودرو مریض است

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اینکه شاهد کاهش چند میلیونی در بازار خودرو بوده‌ایم اما میزان معاملات رضایت‌بخش نیست و در حقیقت می‌توان گفت که بازار راکد است.

مهدی اسلامی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در استان قزوین اظهار کرد: بازار خودرو در طول ماه‌های اخیر راکد و رو به کاهش بوده است و هم اکنون هم با توجه به کاهش قیمت خودرو معاملات بسیار ضعیف است و خیلی از نمایشگاه داران از این امر گلایه دارند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو پنج تا شش میلیون تومان کاهش پیداکرده است، در اعلام قیمت خودروهای مدل ۹۸ عنوان کرد: پراید ۱۳۱ با قیمت ۴۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ یگانه سوز با قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۸۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز با قیمت ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در استان قزوین یادآور شد: طی تغییرات بازار در سال اخیر قیمت پراید از ۲۰ میلیون به ۵۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و به نظر می‌رسد این افزایش قیمت توسط دست‌های پشت پرده انجام گرفته است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar