مدل پایه پورشه ۹۱۱ کاررا مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر

بروزرسانی در: سه شنبه 8 مرداد 98 ساعت 21:08
مدل پایه پورشه 911 کاررا مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

نسل جدید ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۰ سال پیش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد، ولی خودرویی که در آن مراسم دیدیم در واقع مدل کاررا اس بود. خودرویی که یکی از قوی‌ترین مدل‌های ۹۱۱ بوده و از یک موتور ۳ لیتری توربو شش سیلندر خطی با ۴۴۳ اسب بخار قدرت بهره می‌برد. با گیربکس PDK و پکیج اسپرت کرونو، پورشه می‌گوید نسخه کوپه آن صفر تا صد را در ۳.۳ ثانیه پر می‌کند.

امروز، شرکت پورشه از مدل پایه پورشه ۹۱۱ کاررا ۲۰۲۰ رونمایی کرده است. این خودرو نیز موتور ۳ لیتری شش سیلندر توربو دارد، ولی فقط ۳۷۹ اسب بخار قدرت و ۴۴۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در مقایسه با مدل فعلی ۹۱۱ کاررا، شاهد افزایش ۹ اسب بخاری قدرت خودرو هستیم. پورشه می‌گوید مدل پایه کاررا با گیربکس استاندارد پی دی کی و آپشن اسپرت کرونو صفر تا صد را در ۳.۸ ثانیه پر خواهد کرد. کندترین نسخه کاررا جدید مدل کاررا کبریولت بدون آپشن اسپرت کرونو می‌باشد که صفر تا صدی ۴.۲ ثانیه‌ای دارد. حداکثر سرعت این خودرو در مدل کوپه معادل ۲۹۲ کیلومتر بر ساعت و در مدل کبریولت ۲۸۹ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

مدل پایه پورشه 911 کاررا مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

مانند کاررا اس، مدل پایه این خودرو هم به صورت استاندارد به سیستم فعال مدیریت تعلیق پورشه مجهز است. خودرو همچنان رینگ‌های بزرگی دارد، ولی در مقایسه با کاررا اس رینگ‌ها کوچک‌تر شده و در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی هستند. رینگ‌های طلایی که در عکس می‌بینید به صورت آپشن ارائه شده‌اند. ترمزهای این خودرو نیز اندکی کوچکتری شده‌اند و در جلو و عقب دیسک‌های ۱۳ اینچی در کنار کالیپرهای چهار پیستون دارد. کاررا اس در محور جلو کالیپرهای ترمز ۶ پیستون و در عقب ۴ پیستون دارد. اگر پول اضافی دارید، می‌توانید ترمزهای کامپوزیت سرامیک کربنی برای خودروی خود سفارش بدهید.

مدل پایه پورشه 911 کاررا مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

علاوه بر حذف حرف S در پشت خودرو، تنها تفاوت ظاهری آن با کاررا اس سراگزوزهای مستطیلی شکل در دو طرف خودرو است. کاررا اس سراگزوزهای گرد دارد. هرچند، اگر سیستم اگزوز اسپرت را سفارش بدهید، مانند آن چه در این تصاویر می‌بینید خودروی شما به همان سراگزوزهای گرد مجهز خواهد شد. در این حالت، تنها تفاوت دو خودرو فقط حرف اس در نشان نصب شده روی عقب خودرو خواهد بود. طراحی کابین دو خودرو عیناً مشابه هم است.

پورشه ۹۱۱ کاررا مدل ۲۰۲۰ کوپه و کبریولت هم اکنون در نمایندگی‌های پورشه قابل سفارش هستند و تحویل نخستین نمونه‌ها از اوایل سال آتی میلادی شروع خواهد شد. قیمت پایه کاررا کوپه ۹۸ هزار و ۷۵۰ دلار تعیین شده است. در مقایسه با نسل ۹۹۱، که قیمت پایه‌ای معادل ۹۲ هزار دلار داشت، این خودرو بسیار گران‌تر شده است. علاوه بر ارائه گیربکس پی دی کی به صورت استاندارد، صندلی‌های گرم شو و آینه حساس به نور به تجهیزات استاندارد خودرو اضافه شده‌اند. قیمت مدل کبریولت نیز از ۱۱۱ هزار و ۵۵۰ دلار شروع می‌شود.

autoblog

منبع: Z4Car

آئودی A1 CityCarver مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر

رونمایی از نسخه ویژه بلک ادیشن هوندا پایلوت مدل ۲۰۲۰

رونمایی جهانی از پورشه کاین کوپه جدید در چین + تصاویر

معرفی جهانی پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 و ۷۱۸ اسپایدر مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "مدل پایه پورشه ۹۱۱ کاررا مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد امین
مهمان

خوبه ولی به پراید نمیرسه ، لامصب پراید سلطانه ، سلطان مرگه

کوروش وطن خواه
مهمان

پورشه چیه فقط پراید xxl با ترمزهای دیسکی عقب محصول فوق پیشرفته شرکت های کلاه بردار ایران گاری و خرپا