انتشار تصاویر جدید از بی ام و M850i کوپه

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:45
انتشار تصاویر جدید از بی ام و M850i کوپه

طی دو هفته اخیر، تصاویر جذابی از سری ۸ جدید بی ام و در اینترنت منتشر شده که در کشورهای مختلفی آن را نشان می‌دادند. از تصاویری که در فرانسه گرفته شده بودند تا بریتانیا، طی این دو هفته ما شانس دیدم تصاویر جدید M850i کوپه و ۸۴۰d را داشتیم.

امروز، یک گالری تصاویر جدید از این خودرو منتشر شده که این بار، M850i ایکس درایو را با رنگ بدنه زیبای نارنجی در یکی از جاده‌های اسپانیا نشان می‌دهد.

برای سری ۸ جدید، بی ام و در آمریکا رنگ‌های بدنه جذابی را تدارک دیده و دیگر فقط مشکی، سفید، آبی و نقره‌ای نیست. از میان رنگ‌های جدید می‌توان به نارنجی، دو رنگ سفید، سه رنگ مشکی و دو رنگ آبی جدید اشاره کرد. علاوه بر این، سری ۸ را می‌توانید به کمک شاخه بی ام و Individual تقریباً در هر رنگ بدنه‌ای سفارش بدهید.

انتشار تصاویر جدید از بی ام و M850i کوپه

در حالی که به هنگام ورود به بازار فقط دو مدل از سری ۸ جدید عرضه خواهد شد، ولی M850i بدون شک با موتور جدید ۴.۴ لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی خود بیشترین توجه بازار را می‌تواند به خود جلب کند. این موتور ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور داشته و به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل شده است که خروجی‌ها را به سیستم ایکس درایو جدید منتقل می‌کند.

طبق ادعای شرکت، سری ۸ مدل M850i است که صفر تا صد را در ۳.۶ ثانیه پر می‌کند، عددی که تقریباً با دیگر رقبای خودرو در این سگمنت برابر است. در آمریکا، M850i مدل ۲۰۱۹ قیمت پایه‌ای برابر با ۱۱۲ هزار دلار دارد.

انتشار تصاویر جدید از بی ام و M850i کوپه

از جمله تجهیزات آن به مواردی مانند چراغ‌های فول LED با تکنولوژی لیزری بی ام و، روکش چرمی مرینو، سیستم صوتی هارمان کاردون با ۱۶ بلندگو، گیربکس اتومات اسپرت، سیستم تعلیق هوشمند ام، ترمزهای ام اسپرت، کمکی پارک و صفحه کیلومتر و آمپرهای BMW Live Cockpit Professional با دو صفحه نمایش ۱۲.۳ و ۱۰.۲۵ اینچی می‌توان اشاره کرد.

منبع ترجمه: BMWBLOG

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar