انتشار تصویر تیزر جدید اشکودا کودیاک RS + گالری تصاویر و ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تصویر تیزر جدید اشکودا کودیاک RS + گالری تصاویر و ویدیو

هرچقدر که به زمان شروع به کار نمایشگاه پاریس نزدیک‌تر می‌شویم، اشکودا تصاویر تیزر بیشتری از مدل جدید کودیاک RS منتشر می‌کند. به عنوان اولین شاسی بلند این برند جمهوری چک که ‌تریم RS را دریافت خواهد کرد، کودیاک RS به رینگ‌های ۲۰ اینچی Xtreme به صورت استاندارد مجهز می‌باشد. رینگ‌هایی که ۱۰ سال پیش کسی نمی‌توانست آن‌ها را روی یک مدل اشکودا تصور کند.

کالیپرهای ترمز زیبای این خودرو دیسک ترمزهای ۱۷ اینچی خودرو را به زیبایی هرچه تمام در آغوش گرفته‌اند و قدرت کافی برای نگه داشتن این خودروی ۲۳۶ اسب بخاری را تولید می‌کنند. از دیگر عناصر طراحی جالب آن می‌توان به جلوپنجره، قاب پنجره‌ها و ریل باربند اشاره کرد که همگی مشکی براق هستند.

ماه آینده در پاریس کانسپت ویژن آر اس اشکودا هم حضور خواهد داشت. در کودیاک RS، لوگوی جدید روی جلوپنجره و همچنین سپر عقب نصب خواهد شد. در بخش عقب این خودرو همچنین شاهد یک شبرنگ بزرگ هستیم که در کل خانواده شاسی بلندهای اشکودا استفاده شده‌اند.

انتشار تصویر تیزر جدید اشکودا کودیاک RS + گالری تصاویر و ویدیو

در تصویر تیزر همچنین می توانین دو سراگزوز این شاسی بلند پرفورمنس را ببینیم. بیایید امیدوار باشیم این سراگزوزها مانند اکتاویا RS 230 و ۲۴۵ واقعی باشند. در برخی مدل‌های اسپرت این دو سراگزوز معمولاً فیک هستند و اگزوز واقعی زیر سپر عقب قرار می‌گیرد. یکی از نمونه‌های بارز این نوع خودروها آئودی SQ5 است.

صد و بیستمین نمایشگاه خودروی پاریس از ابتدای ماه آتی میلادی شروع می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که تا قبل از شروع به کار نمایشگاه شرکت اشکودا تصاویر کودیاک RS را در اینترنت منتشر کند.

منبع ترجمه: Skoda

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar