انتشار تیزر مرسدس بنز EQC الکتریکی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
انتشار تیزر مرسدس بنز EQC الکتریکی

شرکت مرسدس بنز بالاخره مشخص کرد که نخستین مدل الکتریکی آن‌ها که شاسی بلند الکتریکی EQC می‌باشد روز ۴ سپتامبر رونمایی می‌شود. قبل از رونمایی، شرکت دایملر که مالک مرسدس بنز محسوب می‌شود تیزری از این شاسی بلند الکتریکی پخش کرده است.

در این ویدیو کوتاه که روز یکشنبه روی اکانت توییتر دایملر منتشر شده می‌توانیم بخش‌هایی از طراحی قسمت جوی EQC را ببینیم. در این تیزر ویدیویی کوتاه به طور دقیق بخواهیم بگوییم بخش‌هایی از جلوپنجره و همچنین چراغ‌های LED آن را می‌توانیم ببینیم. به جز این دو مورد، اگر می‌خواهید موارد دیگر را ببینید باید تا ۴ سپتامبر صبر کنید. یا حداقل تا زمانی که مرسدس بنز یا دایملر تصویر تیزر دیگری را منتشر کنند.

یک ویدیو دوم هم که در وب سایت اختصاص EQ (برند خودروهای الکتریکی مرسدس بنز) منتشر شده مراحل تست EQC را در جنگل سیاه آلمان نشان می‌دهد. در این ویدیو، سوسی ولف بریتانیایی پشت فرمان این شاسی بلند نشسته است. در این ویدیو ما کل خودرو را می‌توانیم ببینیم، ولی همان طور که حدس زده‌اید کل بدنه زیر کاورهایی سنگین پوشانده شده است.

در زمان رونمایی، رنج حرکتی این شاسی بلند حدوداً ۴۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ خواهد بود و باتری‌های آن در حدود ۳۰ دقیقه به طور کامل می‌توانند شارژ بشوند. البته این موضوع فقط در صورت استفاده از شارژر سریع ۳۵۰ کیلوواتی CCS صدق می‌کند.

با رونمایی از شاسی بلند EQC که احتمالاً به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ در سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی انجام خواهد شد، برند جانبی ویژه خودروهای الکتریکی EQ مرسدس بنز هم رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد. بعد از EQC، مرسدس بنز قصد دارد مجموعه‌ای از مدل‌های تمام الکتریکی را تحت برند EQ روانه بازار کند.

در توییتی که همراه با ویدیو تیزر منتشر شده آمده: "روز ۴ سپتامبر ما نخستین مدل مرسدس بنز تمام الکتریکی را رونمایی خواهیم کرد که حاصل محصول و تکنولوژی جدید برند EQ است. در این ویدیو با نخستین جزئیات طراحی آن می‌توانید آشنا شوید. منتظر این خودرو بمانید!"

منبع ترجمه: autoguide

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar