برنامه مرسدس – آام‌گ برای نمایشگاه پاریس

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
برنامه مرسدس – آام‌گ برای نمایشگاه پاریس

جدیدترین مدل A کلاس مرسدس بنز در دو نسخه هاچ بک و سدان رونمایی شده است. به زودی قرار است ما یک مدل دیگر از آن را ماه اکتبر امسال در نمایشگاه خودروی پاریس ببینیم. این مدل از نظر قدرت، به هیچ وجه با خودروهای قبلی قابل مقایسه نیست.

به گزارش اتوبلاگ هند، یک مرسدس آام‌گ A35 هاچ بک جدید قرار است در نمایشگاه پاریس رونمایی جهانی شود. دومینیک گروئل، مدیر بازاریابی مرسدس آام‌گ این خبر را در مصاحبه با وب سایت مذکور تأیید کرد و گفته که A35 در پاریس قرار است رونمایی شود، هرچند وی از افشای جزئیات بیشتر در این مورد خودداری کرده است.

این خودرو احتمالاً از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر خطی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۳۶ نیوتن متر گشتاور بهره خواهد برد. این خودرو بدون شک دو دیفرانسیل است، همچنین گفته می‌شود این خودرو از یک کمپرسور الکتریکی برای ایجاد فشار بوست در دورهای موتور پایین استفاده می‌کند. A35 به عنوان مدل پایه مرسدس آام‌گ خواهد بود و بعدها یک مدل ۴۵ هم قرار است از آن عرضه شود.

برنامه مرسدس – آام‌گ برای نمایشگاه پاریس

وی همچنین اشاره کرده که قدرتمندترین مدل آام‌گ A کلاس خود دو نسخه خواهد داشت. قبل از این همه فکر می‌کردند A کلاس فقط دو مدل‌های پرفورمنس A35 و A45 را خواهد داشت. گروئل گفته که آام‌گ یک مدل A45 و یک A45S را رونمایی خواهد کرد. مدل A45 احتمالاً بالای ۴۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. از سویی دیگر، A45S گفته می‌شود علاوه بر ظاهری تهاجمی‌تر، به نسخه‌ای قدرتمندتر از موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر مجهز خواهد شد.

این دو مدل قدرتمند هاچ بک قرار نیست در بازار آمریکا عرضه شوند. به جای مدل هاچ بک A کلاس، مرسدس بنز سدان آن را قرار است از اواخر سال جاری وارد بازار این کشور کند. نسخه A35 سدان هم قطعاً به بازار آمریکا راه خواهد یافت. همان پیشرانه ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر قرار است زیر کاپوت آن هم نصب شود.

فروش هاچ بک A35 در اروپا از اوایل ۲۰۱۹ شروع می‌شود و مدل A45 و A45S طبق برخی گزارش‌ها چند ماه بعد و در کنار هم وارد بازار خواهند شد.

منبع ترجمه: motorauthority

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar