رونمایی از آکورا MDX مدل ۲۰۲۲

بروزرسانی در: چهارشنبه 22 بهمن 99 ساعت 19:41
رونمایی از آکورا MDX مدل 2022

اکورا با معرفی ام دی اکس مدل ۲۰۲۲ مسیر موفقیت خود را با این محصول محبوب ادامه می دهد چون یکی از پرفروش ترین شاسی بلندهای ۳ ردیف صندلی در جهان است.

در مدل ۲۰۲۲ همچنان طراحی جذاب دماغه با گریل(جلوپنجره) الماسی شکل اولین چیزی است که بیننده را به خود  جذب می کند. چراغ های اصلی با الگو و گرافیک داخلی جذاب و طراحی متفاوت بامپر(سپر) این فرمول جذاب را کامل می کنند.

فاصله بین محورها در مدل ۲۰۲۲ افزایش ۷۱ میلیمتری داشته و به ۲۸۹۰ میلیمتر رسیده است که فضای بیشتری را در کابین ایجاد می کند.

اکورا در طراحی داخل کابین همانند گذشته استانداردهای خاص خود را دارد و در معرفی یک محیط باکیفیت عملکرد بینظیری را به نمایش می گذارد. فناورانه ها نیز شامل نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی امپر و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی سیستم سرگرمی به زیبایی روی کنسول اصلی جانمایی شده است.

شارژ بی سیم، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، سیستم صوتی ۳ بعدی حرفه ای  و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی روز اینجا حاضر هستند.

برای پیشرانه از نمونه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۲۹۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۶۷ پوندفوت استفاده شده است. این پیشرانه صدای زیبایی را در دورهای بالا ایجاد می کند اما از منظر مصرف سوخت میان موتورهای ۶ سیلندر روز جایگاه مناسبی را به خود اختصاص نمی دهد. شاخص مصرف برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر است با ۱۲.۳ لیتر، در بزرگراه ۹.۴ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۱.۲ لیتر.

قابل ذکر است موتور با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ شده است. وزن خالص خودرو نیز برابر با ۲۰۵۶ کیلوگرم است.

قیمت پایه خودرو ۵۷۱۰۰ دلار و در تریمی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید ۵۸۶۲۵ دلار است.

 

رونمایی از اکورا MDX مدل 2022

 

رونمایی از اکورا MDX مدل 2022

 

رونمایی از اکورا MDX مدل 2022

 

رونمایی از اکورا MDX مدل 2022

 

رونمایی از اکورا MDX مدل 2022

 

رونمایی از اکورا MDX مدل 2022

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar