تعیین قیمت پایه ۵۱ هزار دلاری برای آکورا TLX PMC دست ساز

پنج شنبه 20 تیر 98 ساعت 15:53
تعیین قیمت پایه 51 هزار دلاری برای آکورا TLX PMC دست ساز

شرکت آکورا از خودروی TLX PMC مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه امسال خودروی نیویورک در کنار نمونه اولیه MDX PMC Edtion رونمایی کرد. هر دو مدل به مانند خودروی آکورا NSX طی پروسه‌ای دست ساز در مرکز Performance Manufacturing Center شرکت هوندا ساخته می‌شوند. طی این پروسه سخت و زمان بر، بدنه خودرو از کارخانه ماریسویل به این مرکز ارسال شده و تکنسین‌های پی‌ ام سی، کابین، پیشرانه، سیستم تعلیق، سیم کشی و قطعات و تجهیزات الکترونیکی آن را نصب می‌کنند. بعد از آن، خودروی TLX PMC دقیقاً همان بررسی‌های کنترل کیفیت اعمال شده روی مدل NSX را طی می‌کند که شامل تست داینو و تست نشتی آب نیز می‌باشد. قیمت این خودرو چقدر است؟ شرکت آکورا برای این مدل قیمت پایه‌ای برابر با حدوداً ۵۱ هزار دلار تعیین کرده است.

علاوه بر دست ساز بودن پروسه ساخت این خودرو، TLX PMC دو پکیج آپشن شامل A-Spec و Advance Packages را با هم به صورت استاندارد روی خود دارد. جالب این که ترکیب این دو پکیج آپشن روی دیگر مدل‌های آکورا ممکن نیست. این پکیج‌ها یک موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۵ لیتری، سیستم دو دیفرانسیل سوپر هندلینگ، کمک فنرهای سفت‌تر و ضریب فرمان تیزتر A-Spec را در کنار برخی موارد طراحی بدنه مانند سپر جدید، سراگزوزهای بزرگ‌تر و یک پنل سقف مشکی براق را به خودرو اضافه می‌کنند. از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی آن می‌توان به صندلی‌های اسپرت جلو با تهویه و گرم کن، روکش چرم و آلکانتارا، فرمان چرمی مشکی، سقف مشکی، دوربین دید اطراف، صندلی‌های عقب گرم شو و سیستم صوتی ELS آکورا با ۱۰ بلندگو اشاره کرد. برخی تغییرات تزئینی این خودرو را می‌توان در صفحه کیلومتر قرمز و همچنین نورپردازی قرمز خودرو مشاهده کرد.

تعیین قیمت پایه 51 هزار دلاری برای آکورا TLX PMC دست ساز

شرکت این خودرو را با رنگ بدنه «قرمز والنسیا» وارد بازار کرده که قبلاً فقط به صورت اختصاصی روی آکورا NSX ارائه می‌شد. آکورا TLX PMC به رینگ‌های مشکی ۱۰ پر در اندازه ۱۹ اینچی مجهز است.

صرفاً ۳۶۰ دستگاه از این خودرو در بازار آمریکا فروخته خواهد شد که گفته می‌شود هر یک پلاکی شماره دار روی داشبورد خود خواهند داشت. تحویل نخستین نمونه‌های فروخته شده از همین ماه آغاز می‌شود و قرار است مدل‌های فروخته شده روی خودروبر به مشتری تحویل شود. کل پروسه تولید این خودرو طبق برنامه، ۶ ماه زمان خواهد برد و ظاهراً بعد از آن، شرکت می‌خواهد روی تولید MDX PMC کار کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar