فراری اف ۱۲ هلندی پلیس ایران را ببینید! ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
فراری اف 12 هلندی پلیس ایران را ببینید! ویدیو

فراری اف ۱۲ برلینتا چند وقتی است جای خود را به ۸۱۲ سوپرفست داده، ولی هنوز هم یکی از زیباترین مدل‌های اخیر فراری و یک ابرخودروی به تمام معناست.

این خودرو طراحی بدنه فوق العاده جذاب، آیرودینامیکی هوشمندانه و یک موتور تنفس طبیعی ۶.۳ لیتری دوازده سیلندر خورجینی با ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد که به کمک گیربکس هفت دنده دو کلاچه به محور عقب ارسال می‌شود.

به لطف این مشخصات فنی، صفر تا صد برلینتا برابر با ۳.۱ ثانیه بوده و برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، فقط به ۸.۵ ثانیه زمان نیاز دارد. علاوه بر این، فراری ادعا می‌کند که در صورت حضور در جاده مناسب، خودرو قادر است سرعت خود را تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت هم برساند.

نمونه‌ای که در تصاویر و ویدیو مشاهده می‌کنید قوی‌تر از آن چیزی که گفتیم هست. گفته می‌شود موتور این مدل خاص به لطف یک نرم افزار پیشرانه جدید و سیستم اگزوز Capristo، تقریباً ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. با کمک این سیستم اگزوز، صدای موتور بسیار شبیه به صدای خودروهای فرمول یک شده است. اگر در حالت درجا با آن گاز بدهید، صدایی بسیار بم و در عین حال تمیز و جذاب تولید می‌کند.

فراری اف 12 هلندی پلیس ایران را ببینید!

حتی اگر صدای خاص آن را هنگام حضورش در خیابان به هر دلیلی نشنوید، قطعاً به دلیل ظاهر خاصی که دارد، متوجه حضور آن خواهید شد. فراری اف ۱۲ برلینتایی که در مورد آن حرف می‌زنیم، روی بدنه خود به شکل یک خودروی پلیس ایران تزئین شده است. البته باید بگوییم که نیروهای پلیس ایران به هیچ وجه چنین خودروهایی در ناوگان خود ندارند. ولی، ظاهراً یک ایرانی مقیم هلند علاقه خاصی به پلیس ایران داشته و فراری اف ۱۲ برلینتای خود را به این شکل درآورده است. جالب است بدانید این خودرو به آژیر و چراغ‌های گردون پلیسی هم مجهز می‌باشد.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ آیا دوست دارید واقعاً پلیس کشورمان چنین خودروهایی در ناوگان خود داشته باشد؟

منبع ترجمه: وب سایت کار اسکوپز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "فراری اف ۱۲ هلندی پلیس ایران را ببینید! ویدیو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Hojjat ,, Urmia
مهمان

حالا چرا فرماندهی خوی؟؟؟ حتما طرف اهل خوی از شهرستانهای آ غربیه

ارباب
مهمان

باید باشه چون این پورشه ها و بنزارو با سراتو و مگان نمیشه گرفت

PAUL WALKER
مهمان

اگه باشه ما تایراشم لیس میزنیم

ممد
مهمان

این چیه دیگه فکری به اعتبار فراری میکردی

mahad
مهمان

میخوایم خودمون از اینا داشته باشیم میخوایم چیکار پلیسمون از اینا داشته باشه همین الانش کم مردمو میچاپن اونوقت باید پول ماشینای لوکس شونو هم ما بدیم

علی
مهمان

اگه از این خودرو ها تو ناوگان ایران بود میرفتم پلیس مشدم