سد معبر کنندگان را به ۱۱۰ گزارش دهید

چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 ساعت 17:12
سد معبر کنندگان را به 110 گزارش دهید

سرهنگ رازقی گفت: متاسفانه یکی از مشکلات ما در شهر تهران سد معبر هست.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به این سؤال که شهروندان هنگام رو به رو شدن با پارک وسیله نقلیه در مقابل پارکینگ منازلشان با کجا باید تماس بگیرند، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات ما در شهر تهران سد معبر هست.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: رانندگان بعضی از خودرو‌ها به خاطر اینکه جای پارک وجود ندارد، خودروهایشان را هرجایی رها و پارک می‌کنند که این موضوع ایجاد مزاحمت می‌کند.

او بیان کرد: بعضاً در مقابل درب ورود و خروج پارکینگ‌های منازل این اتفاق می‌افتد که برای صاحبان پارکینگ ایجاد مزاحمت می‌کند و در چنین مواقعی شهروندان می‌توانند با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ رازقی بیان کرد: همکاران من در ۱۱۰ با شماره راننده وسیله نقلیه تماس می‌گیرند و الزام می‌کنند که فرد به خارج کردن خودرو از محل غیر مجاز اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "سد معبر کنندگان را به ۱۱۰ گزارش دهید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
روتیوند
مهمان

ماازساعت ۸صبح به ۱۱۰ زنگ زدیم متاسفانه تاالان هم چندباردیگه تماس گرفتیم هیچ نتیجه ای نداره ساعت ۱۱/۳۰ شده وماشین همچنان روی پل پارک شده

کاتبی
مهمان

ما صد بار زنگ زدیم گفتند به راهور گزارش میکنیم یک بار یک خانم گفت اگر راهور نیامد به بازرسی گزارش میکنیم دوباره زنگ زدم ۱۱۰ که به بازرسی زنگ بزنند یک آقایی جواب داد گفت اون خانم اطلاع نداشته !!!!

امین
مهمان

والا ما زنگ زدیم به ۱۱۰ گفتن تماس بگیرید با جرثقیلی بیاد جا به جا کنه :))))