آیا فولکس گلف جدید وارد بازار ایران خواهد شد؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آیا فولکس گلف جدید وارد بازار ایران خواهد شد؟

فولکس واگن مدل هیبریدی گلف تازه را که به سیستم برقی ۴۸ ولتی مجهز است معرفی کرد. این اتومبیل که از نسل هشتم فولکس واگن گلف است همانند خودروهای جدید مرسدس بنز و بی ام و به سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی مجهز شده است و باتری‌های آن هم از نوع لیتیوم یون است.

تکنولوژی جدید ۴۸ ولتی باعث شده است تا مصرف سوخت این مدل ۳ دهم لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش پیدا کند.

سیستم‌های هیبریدی ۴۸ ولتی البته عملکردی کمی متفاوت با آنچه در مثلاً تویوتا پریوس می‌بینیم دارد و این سیستم‌ها اغلب پیشرانه برقی را فقط در آغاز حرکت درگیر می‌کنند.

پیشرانه الکتریکی کمکی که در این اتومبیل‌ها موجود است می‌تواند نقش پیشرانه استارتر و دینام را هم به صورت همزمان در دست بگیرد.

این پیشرانه الکتریکی کوچک که نیروی خود را هم با تسمه انتقال می‌دهد می‌تواند در شروع حرکت گشتاور آنی را برای اتومبیل فراهم کند. ضمن اینکه خود سیستم هم وزن کمی دارد.

فولکس واگن برنامه بسیار جامعی برای استفاده از نیروی کمکی الکتریکی در اتومبیل‌های خود دارد و برنامه دارد تا مدل‌های تمام برقی همانند سری I.D را هم راهی بازار کند.

باید تا زمان رونماییو اعلام قیمت این اتومبیل منتظر بود و در صورتی که شرایط ورود به بازار کشور را داشته باشد باید گفت در صورت ورود به بازار ایران می‌تواند رقیبی جدید برای اتومبیل‌هایی مانند ب ام و سری ۱ و محصولات مینی باشد.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar