لامبورگینی هوراکان GT3 Evo رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
لامبورگینی هوراکان GT3 Evo رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

بعد از طراحی و ساخت نسخه پرفورمانته برای هوراکان جاده‌ای در هر دو مدل کوپه و اسپایدر، لامبورگینی اکنون یک نسخه GT3 برای مدل مسابقه‌ای این خودرو تدارک دیده است. این خودرو که به مناسبت دور نوربورگ رینگ مسابقات Lamborghini Super Trofeo Europe رونمایی شده، در واقع مدل تکامل یافته هوراکان GT3 است که در مسابقه رولکس ۲۴ دیتونا و ۱۲ ساعت سبرینگ عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده و ۱۲ نشان بین المللی کسب کرده بود.

این خودرو که توسط لامبورگینی اسکوادرا کورس که شاخته مسابقات اتومبیل رانی شرکت محسوب می‌شود طراحی و مهندسی شده، از مجموعه‌ای از تغییرات و ارتقاهای آیرودینامیکی در مقایسه با مدل GT3 بهره می‌برد. اسپلیتر جلو تغییراتی داشته و اکنون عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد، در عین حال کاپوت خودرو با از دست دادن فایبرگلاس خود، جا را برای فیبر کربن باز کرده است. تغییرات اعمال شده روی جلوپنجره آن اکنون ظرفیت خنک کنندگی رادیاتور را بسیار افزایش داده است.

شرکت لامبورگینی با همکاری شرکت دالارا سپر جلو را به گونه‌ای بهینه سازی کرده تا خودرو داون فورس بیشتری در اکسل جلو تولید کند. با همین هدف، قسمت عقب خودرو به یک باله بزرگ‌تر فیبر کربنی مجهز شده و طراحی خاص آن آیرودینامیک لامبورگینی هوراکان GT3 Evo را بسیار بهتر کرده است.

لامبورگینی هوراکان GT3 Evo

علاوه بر تغییرات بدنه و آیرودینامیکی، هوراکان GT3 Evo برخی آپگریدهای مکانیکی هم دارد. بازوهای سیستم تعلیق جلو دیگر از جنس فولاد نیستند و اکنون با استفاده از آلومینیومی خاص ساخته می‌شوند، در تعلیق عقب هم توپی چرخ، بلبرینگ‌ها و شفت‌های اکسل در مقایسه با مدل GT3 تغییراتی داشته‌اند. از دیگر تغییرات این بخش می‌توان به کمک فنرهای چهار جهته Ohlins، فرمان برقی الکتروهیدرولیکی و یک سیستم ABS جدید اشاره کرد. قدرت خودرو از همان پیشرانه تنفس طبیعی ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی تأمین می‌شود و در این مدل، به میل سوپاپ‌های جدید و سوپاپ‌های تیتانیومی مجهز شده است.

لامبورگینی ثبت سفارش این خودروی مسابقه‌ای جدید را شروع کرده و همچنین امکان سفارش پکیج Evo برای مالکان هوراکان GT3 فعلی فراهم ساخته است. این خودرو به صورت رسمی ژانویه ۲۰۱۹ در نخستین مسابقه خود که ۲۴ ساعته دیتونا باشد شرکت خواهد کرد.

منبع ترجمه: motor1

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar