فراری ۸۱۲ GTS استالونه با تیونر منصوری

بروزرسانی در: یکشنبه 17 اسفند 99 ساعت 11:22
فراری ۸۱۲ GTS استالونه با تیونر منصوری

منصوری در پروژه های خود سطح بالا و اختصاصی عمل می کند که امضای خاص خود را در این صنعت ایجاد کرده و چیزی را که ارائه می دهد هیچگونه شباهتی به کار دیگر تیونرها ندارد.

این تیونر به تازگی سراغ فراری ۸۱۲ جی تی اس(نمونه سقف باز ۸۱۲ سوپرفست) رفته تا آنرا تبدیل به ۸۱۲ جی تی اس استالونه کند!

اولین چیزی که در نمای ظاهری نظر را جلب  می کند؛ مجموعه ای ورودی های هوا در قسمت های مختلف است. از بامپر(سپر) که شروع کنیم اجزا فیبرکربنی که نوعی امضای منصوری محسوب می شوند، کاملا نظر را جلب می کند. اسپویلر، لیپ و کانارد روی این بامپر به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. کمی آنطرف تر یعنی روی فندرها(گلگیر) نیز یک آبشش ۳ پره ای جلب نظر می کند که اینها در نسخه استاندارد ۸۱۲ جی تی اس وجود ندارند.

همین وضعیت در نمای عقب نیز روی بامپر و دیفیوزر فوق حرفه ای منصوری تکرار شده است. یک باله بسیار بزرگ نیز با تم پرچم ایتالیا و لوگوی منصوری قوانین ائروداینامیک این خودرو را بهبود داده است.

 تیونر  فراری  منصوری  معرفی خودروی خارجی تیونر  فراری  منصوری  معرفی خودروی خارجی

منصوری رنگ آبی به عنوان تم اصلی برای داخل کابین و سفید را به عنوان مکمل آن انتخاب کرده است. این ترکیب در همان ابتدا مخاطب را به یاد لباس تیم ملی فوتبال ایتالیا می اندازد! جزئیات کابین آنقدر زیبا و اسپرت هستند که می تواند مخاطب را مدت زیادی درگیر خود کند. پدال آلومنیومی و تریم فیبرکربن منصوری، استاندارد فراری در این قسمت را به یک مرحله بالاتر انتقال داده است.

 

 تیونر  فراری  منصوری  معرفی خودروی خارجی

 

 تیونر  فراری  منصوری  معرفی خودروی خارجی

 

اما زیر درپوش موتور از یک تپنده ۶.۵ لیتری با ۸۲۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۴۰ نیوتن متر استفاده شده که در مقایسه با شرایط استاندارد فراری ۸۱۲ جی تی اس شاهد ۳۱ اسب بخار بیشتر و ۲۲ نیوتن متر بهبود گشتاور هستیم. خودرو طی ۲.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۴۵ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

منصوری در راستای دستیابی به این نتایج تغییرات فنی دقیقی را در بخش های مختلف پیشرانه اعمال کرده است.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar