هامر ۱۰۰۰ اسب بخاری، گردن کلفت آمریکایی

بروزرسانی در: چهارشنبه 1 بهمن 99 ساعت 10:31
هامر 1000 اسب بخاری، گردن کلفت آمریکایی

حدود سال ۲۰۰۹ بود که شرکت هامر ورشکسته شد و شرکت جنرال موتورز آن را از شرکت های زیر شاخه خودش حذف کرد. از سال ۲۰۱۰ هیچ مدلی از هامر ساخته نشد و H3 به اخرین یادگار هامر تبدیل شد. ده سال بعد در سال ۲۰۲۰ شرکت GMC تصمیم گرفت که برند هامر را با برند خودش زنده کند. چندی پیش در صفحات مجازی شرکت GMC یک تیزر تبلیغاتی  کوتاه اما تاثیر گذار منتشر گردید. تیزری که علاقمندان به این شرکت امریکایی با اصالت را به وجد اورد و حسابی غوغا به پا کرد .در این ویدئو صحبت از خودرویی به میان بود که می تواند روند بازی را تغییر دهد. یک پیکاپ  تراک الکتریکی که هزار اسب بخار قدرت و یازده هزار وپانصد متر گشتاور تولید می کند.این خودرو می تواند ۶۴۰ کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید . دارای شارژ سریع نیز هست و همچین  سرعت صفر تا صد را تنها در سه ثانیه طی می کند. این اعداد گویا این مسئله هستند که هامر جدید قصد دارد بازی را به نفع خود تغییر دهد و این کلاس صنعت خودروسازی را چند پله بالا ببرد.

hummer 2021

البته این قابل پیش بینی بود که شرکت های بزرگ امریکایی در مقابل رقبایی چون برانکو و تسلا برگ برنده ای رو کنند و GMC   این برگ برنده را نگه داشت و در بهترین زمان ممکن رو کرد. قرار است این خودرو از پاییز امسال معرفی شده و از یکسال دیگر روی خط تولید دیتروید به تولید انبوه برسد. هامر در دهه اول قرن جدید از خودرو های نسبتا موفق بازار بود. پرستیژ خاص این خودرو باعث شده بود بسیاری یک هامر در خانه داشتند و شاید اصلا هم از آن استفاده نمی کردند! اما حیف خودرویی که در جنگ های مختلف خدمت کرده بود آخر کار با بحران قیمت نفت و بنزین روبرو شد و از چرخه تولید خارج شد.

hummer 2021

باید ببینیم که آیا هامر جدید می تواند به اندازه هامرهای  قدیمی در ذهن مردم جای بگیرد یا اینکه دربرابر رقبای جوانی همچون تسلا سایبرتراک کم می اورد .اگه شما هم می خواهید مثل ما  این قضیه را متوجه شوید می بایست تا یکسال دیگر صبر کنید!

نویسنده: دانیال جهاندار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar