نقد و بررسی پژو ۲۰۷ جدید (نیوفیس)

بروزرسانی در: سه شنبه 3 اردیبهشت 98 ساعت 05:33
نقد و بررسی پژو 207 جدید (نیوفیس)

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید یک خودرو هاچبک را دارید، مطمئنا پژو 207i جدید یکی از گزینه‌های اصلی شما خواهد بود، در این مقاله سعی داریم تا به بررسی کامل این خودرو پرداخته و کم و کیف آن را با شما عزیزان در میان بگذاریم

در سال ۱۹۹۸ کمپانی پژو فرانسه به دنبال ساخت خودرویی چابک، کوچک و جوان‌پسند بود که بتواند جایگزینی شایسته برای مدل پرآوازه ۲۰۵ باشد و این امر بهانه‌ای شد برای تولید پژو ۲۰۶ !

پژو ۲۰۶ از همان ابتدا کار توانست فروش خوبی را تجربه کند، تا حدی که در سه سال پیاپی (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳) موفق به دریافت عنوان پرفروش‌ترین خودرو اروپا شد. شرکت ایران‌خودرو از سال ۱۳۸۰ تاکنون اقدام به عرضه مدل‌های متنوعی از این خودرو کرده که به‌تنهایی توانسته نقش مهمی درفروش جهانی این محصول ایفا کند.

در سال ۱۳۸۹، با گذر از سال‌های طلایی فروش پژو ۲۰۶ و با پابه‌میدان گذاشتن رقیبان خارجی، ایران‌خودرو تصمیم گرفت تا با عرضه پژو ۲۰۷i که درواقع نمونه ارتقاءیافته و فیس‌لیفت پژو ۲۰۶ به‌حساب می‌آمد؛ همچنان در صدر لیست فروشندگان خودروهای هاچبک در ایران باقی بماند. پژو ۲۰۷i ایران‌خودرو، تفاوت‌های فاحشی با نمونه فرانسوی خود داشته و حتی در اغلب کشورهای جهان این خودرو را با نام ۲۰۶ پلاس می‌شناسند. در سال ۱۳۹۰ و با اوج گرفتن تحریم‌ها علیه ایران، رفته‌رفته تولید این هاچبک زیبا متوقف‌شده و آخرین نسل از آن با مدل سال ۱۳۹۱ وارد بازار شد. پس از توافقات هسته‌ای و لغو تحریم‌ها در سال ۱۳۹۵، این خودرو با امکاناتی کامل‌تر و طراحی زیباتر به سبد محصولات ایران‌خودرو بازگشته تا بار دیگر بتواند نظر طرفداران این‌گونه از خودروهای شهری کوچک را به خود جلب کند!

در این مقاله تیم بررسی تخصصی Z4CAR سعی دارد به بررسی پژو ۲۰۷i جدید (نیوفیس) پرداخته تا بتواند نقاط ضعف و قوت آن را نسبت به مدل‌های پیشین سنجیده و برای شما عزیزان بازگو کند؛ با ما همراه باشید

طراحی ظاهری


پژو 207 جدید

همان‌طور که همگی می‌دانیم پژو ۲۰۷i نیوفیس، از پلتفرم مشترکی با پژو ۲۰۶ بهره می‌برد به همین دلیل ازلحاظ ابعاد و اندازه تفاوت زیادی با برادر بزرگ‌تر خود ندارد. در نمای جلو چیزی که بیش از همه جلب‌توجه می‌کند لوگوی بسیار بزرگ پژو بوده که در جلوپنجره‌ای کشیده قرارگرفته است و باعث شده طراحی این هاچبک فرانسوی تا حد زیادی جسورانه‌تر و مدرن‌تر به نظر بیاید. مدل‌های جدید پژو ۲۰۷i چراغ‌های جلو زیباتر و اسپرت‌تری نسبت به نسل قبل دارند که این امر را مدیون دیلایت و چراغ‌های هالوژنی هستند که داخل آن‌ها به‌کاررفته است. در نمای جانبی، راهنماهای روی گلگیر که در نسل پیشین وجود داشته، اکنون به‌صورت یک نوار باریک روی آینه‌های جانبی (که بزرگ‌تر از نمونه های قبلی هستند) قرارگرفته‌اند. همچنین استفاده از آنتن کوتاه رادیویی در بخش جلو خودرو یکی دیگر از تغییرات انجام‌شده به‌حساب میاید که اگر همین آنتن به بخش انتهایی خودرو منتقل می‌شد می‌توانست نمای بهتری داشته باشد. اصیل‌ترین بخش پژو ۲۰۷i نیوفیس، نمای عقب آن محسوب می‌شود زیرا که هنوز هم ردپاهایی از ۲۰۶ قدیمی در آن به چشم می‌خورد. در کمال تعجب این بخش در آخرین فیس‌لیفت هم دچار تحولات زیادی نشده و تغییرات آن به استفاده از چراغ‌های طرح نئون و قرار دادن دوربین دید عقب در قاب پلاک خلاصه می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت طراحی ظاهری پژو ۲۰۷i نیوفیس از رقبایی همچون رنو ساندرو و H30کراس که در این بازه قیمتی قرار دارند، زیباتر و مدرن‌تر بوده و  این امر یکی از دلایل اصلی گرایش بیشتر جوانان به این خودرو محسوب می‌شود.

طراحی داخلی


پژو 207

فضای کلی کابین پژو ۲۰۷i جدید شباهت زیادی به کابین برادر بزرگ‌تر خود (پژو ۲۰۶) داشته، اما به لطف به‌روزرسانی‌ها و تغییرات اعمال‌شده در آن کمی اسپرت تر و مدرن تر به نظر می‌آید. فضای محدود این خودرو مانند آنچه که در نسل‌های گذشته نیز شاهد بودیم، یکی از نکات منفی پژو ۲۰۷i جدید به حساب می‌آید، اما این محدودیت‌ها تنها شامل ردیف دوم صندلی‌های این خودرو شده و در ردیف اول هیچ مشکلی از بابت کمبود فضای سرنشینان وجود ندارد. متأسفانه در فضای داخلی پژو ۲۰۷i نیوفیس، شاهد استفاده از متریال بی‌کیفیتی هستیم که چندان جالب به نظر نمی‌آید، اما ازآنجایی‌که در فضای داخلی تمامی خودروهای این رنج قیمتی از متریال مشابهی استفاده می‌شود می‌توان این مورد را نادیده گرفت؛ البته به شرطی که بعد از مدتی صدای داشبورد این مسئله را به شما یادآوری نکند!

پس از ورود به فضای داخل این خودرو و نشستن بر روی صندلی، چیزی که بیش از همه توجه شمارا به خودش جلب می‌کند شکل عجیب فرمان و نمایشگر  ۷ اینچی لمسی است که در بخش بالایی داشبورد نصب‌شده است. فرمان این خودرو از جنس پلاستیک خشک بوده و به‌صورت دو رنگ طراحی‌شده است. برخلاف فرمان ساده‌ای که نمونه اولیه پژو ۲۰۷i (که تا سال ۹۱ در بازار حضور داشت) در نظر گرفته‌شده بود، بر روی این فرمان جدید کلیدهایی برای کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل و تلفن همراه قرار داده‌شده که در یک رانندگی روزمره می‌تواند بسیار کاربردی باشد. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک این خودرو عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند به‌راحتی پاسخگو نیازهای شما باشد.

مانیتوری که در بالاترین بخش کنسول میانی قرار داده‌شده کیفیت تصویر مطلوبی داشته و مواردی همچون بلوتوث، رادیو، پخش موزیک، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و... جز امکانات آن به شمار می‌رود.

صندلی‌های ردیف جلو این خودرو از راحتی نسبتاً مطلوبی برخوردارند، اما ردیف عقب صندلی‌ها فضای پای بسیار کمی داشته و راحتی چندانی ندارد. صندلی‌های پارچه‌ای این خودرو در مقایسه با صندلی‌های چرمی برلیانس H320 از کیفیت و نرمی کمتری برخوردار بوده و نمی‌تواند از این نظر با این خودرو چینی رقابت کند.

مشخصات فنی


پژو 207

تنها تحولی که این خودرو، نسبت به نسل‌های گذشته یا حتی نسبت به پژو ۲۰۶ تیپ ۵یا ۶ تغییر نوع ECU بوده، که آن‌هم تفاوت محسوسی در نحوه کارکرد پیشرانه ایجاد نکرده است. همان‌طور که می‌دانید، این خودرو از پیشرانه نام‌آشنا TU5 بهره می‌برد که به‌صورت ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ بوده و توان تولید ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی این پیشرانه طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک(AL4) یا ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل‌شده که باعث می‌شود این خودرو بتواند در حدود ۱۲ ثانیه در مدل‌های دستی و ۱۳ ثانیه در مدل‌های اتوماتیک، از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. همچون نسل اول، این گیربکس نیز دارای قابلیت‌های اسپرت و برف هست که می‌تواند برای رانندگی در شرایط مختلف کمک بسیار خوبی برای راننده باشد. گیربکس AL4 به‌کاررفته در پژو ۲۰۷i جدید، عملکرد نسبتا خوبی داشته اما در برخی مواقع، پس از مدت کوتاهی کیفیت اولیه خود را از دست داده و هنگام تعویض دنده‌ها ضربه‌ و صدای آزار‌دهنده‌ای از خود تولید می‌کند. یکی دیگر از مشکلات این گیربکس، عملکرد کند آن‌ در زمان استفاده از حالت تیپ ترونیک است؛ به این صورت که اگر قصد دارید رانندگی پرشتابی را در حالت تیپ ترونیک تجربه کنید، مطمئنا در دنده‌های سنگین با کندی آزاردهنده‌ای مواجه خواهید شد که شاید شما را از انجام این عمل منصرف کند. سیستم تعلیق این هاچبک پرطرفدار نسبت به گذشته تغییری نداشته و همچنان عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد، اما اگر اهل رانندگی در سرعت‌های بالا هستید حتما به شما توصیه می‌شود برای جلوگیری از واژگونی، فنرهای این خودرو را با نمونه‌های اسپرت‌تر و کوتاه‌تر تعویض نمایید.

برطبق اعلام شرکت سازنده مصرف ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۷.۱ (برای مدل‌های اتوماتیک) بوده است که در صورت حقیقت داشتن این امر، پژو ۲۰۷i نیوفیس یکی از کم مصرف‌ترین خودروهای هاچبک بازار  خواهد بود که می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های روزمره باشد. اما بد نیست بدانید که مصرف ترکیبی این خودرو در عمل چیزی نزدیک به ۹ لیتر در هر صدکیلومتر بوده که اگر کمی به پیشرانه فشار بیاورید شاهد مصرفی بسیار بیشتر از ۹لیتر هم خواهید بود.

ایمنی


پژو 207 جدید

بر طبق اطلاعات ثبت‌شده در سایت NCAP پژو ۲۰۶ فرانسوی در سال ۲۰۰۰ موفق به دریافت ۴ ستاره ایمنی شده است، حال باید دید با توجه به ایرانیزه شدن و تبدیل نمودن این خودرو به پژو ۲۰۷i آیا بازهم از همان قدرت و استحکام برخوردار است یا نه؟

در بخش ایمنی ایران‌خودرو تمام سعی خود را برای ساخت خودرویی امن و بروز انجام داده است ازاین‌رو تجهیزاتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم‌های ترمز ABS،EBD و EBA، ترمز جلو و عقب دیسکی دارای سیستم خنک شونده، ایموبیلایزر, قفل مرکزی با ریموت ،صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس ، سنسور دنده‌عقب ،دوربین دنده‌عقب و... را در این خودرو به‌کاربرده است.

امکانات ایمنی این‌چنینی از پژو ۲۰۷i جدید یک خودروی کامل می‌سازد، که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با خیال راحت در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری به رانندگی بپردازید.

تفاوت پژو ۲۰۷i جدید با مدل پیشین


پژو 207i جدید

در این بخش قصد داریم به منظور آشنایی بیشتر شما خوانندگان عزیز با پژو i207 جدید تفاوت­های آن را با مدل پیشین (که تا سال ۹۱  تولید می­شده) به طور خلاصه بیان کنیم:

۱-تغییر طرح چراغ­های جلو و عقب

۲-آنتن رادیویی کوتاه و غیرقابل جداسازی

۳-سیستم مولتی مدیا مجهزبه نمایشگر ۷ اینچی لمسی و دارای GPS

۴-دوربین دید عقب

۵-آینه ­های جانبی بزرگتر و مجهزبه راهنما

۶-تغییر طرح فرمان و قراردادن کلیدهای کنترل روی آن (MFC)

کلام آخر


امروزه با افزایش شمار خودروها و رشد روز افزون ترافیک‌های شهری، شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آسان‌تر کردن این شرایط سخت استفاده از یک هاچبک کوچک دنده اتوماتیک با امکاناتی مناسب و قیمتی معقول باشد. با در نظر گرفتن این موارد گزینه‌های زیادی برای شما باقی نخواهد ماند. حال با یک جمع‌بندی نهایی می‌توانیم بگوییم که شاید پژو ۲۰۷i جدید دارای مشکلاتی همچون صندوق عقب کوچک، فضای نامناسب سرنشینان عقب، خرابی‌های زودهنگام گیربکس، گرانی قطعات و... باشد، اما اگر قصد خرید خودرویی جمع‌وجور با طراحی جوان پسند و گیربکس اتوماتیک را دارید که در این رنج قیمتی باشد، مطمئنا پژو ۲۰۷i جدید می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

در نهایت شما خوانندگان عزیز، چه خودرویی را در این رنج قیمتی پیشنهاد می‌کنید؟

نویسنده : سعید رنجبر ، عکاس : علیرضا فاتحی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

174 دیدگاه ها برای "نقد و بررسی پژو ۲۰۷ جدید (نیوفیس)"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ناصری
مهمان
موندم بعضیا چرا چرندیات بلغور میکنن این لینکه سایت خارجیه که قیمت و امکاناتو نوشته ببینید شماها چی سوارین با چه قیمتی و اونور چه خبر ماشین چینیتونو انداختن بهتون این خودرو بیشتر از ۵ تا ۹ هزار یورو ارزش خرید نداره هنوز اور کروکن گروناش نه هزار اینا ایور اشغاله فیکه چینی اور اپشن دار ایور بدون اپشن با بدترین کیفیت مونتاژ ۲۰۷ هیچ وقت ایران استارت نخورد چون خورد به تحریم ایران ۲۰۶ فیس لیفت کرد به اسمه ۲۰۷ کرد تو پاچتون ! https://www.reezocar.com/en/occasion/annonce-peugeot-207-RZCATSIT4C0F5E7BFE4B.html این یه نمونه هم از اگهی فروشش https://www.reezocar.com/en/occasion/peugeot-207.html بعدشم تو اروپا هیچ کس دیگه… بیشتر
محمد
مهمان

تولید در خاکه ایران توسط برادران کارگره چینی کپی و یا مونتاژ از نسخه فرانسه به این صورت حمایت و تولید ملی خخخخخ ادعا یه عده که میخرن میگن ماشین ایرانی و عده دیگه فرانسس کیفیتش عالیه خخخخخخخ واقعا که برازندتونه سواره این ماشینا شین دیگه لوگوهاشون میگه چه خرایی سواره این ماشینان خخخخخخخخخ همون بهتر دستتون به بنز و بی ام و بنتلی و تسلا نمیرسه لیاقتتون تولیدات ایران لگن و سایپا یه پاش لنگ هست خوده هیت مدیره این خودروسازا همشون بنز سواران بعد شما گاوا سواره گاو اهناشون خخخخخخ

وحید
مهمان

ممنون از سایت خوبتون …. دوست عزیزی که لیفان ۶۲۰ رو بهتر از ۲۰۷ میدونه خدایی روت میشه بگی لیفان ۶۲۰ داری . اصن درحدی نیست که با ۲۰۷ مقایسه بشه . کرمان موتور انداخت بهتون خخخخهخ

بهرام
مهمان
کرمان موتور از زیرمجموعه ها شرکته ایران خودروس ضمنا شما از لحاظ چه اپشن چه امنیت و…لحاظ کنید لیفان ۶۲۰ موتور۱۸۰۰ خیلی سرتر از ۲۰۷ فیکه وزقیه میتونید کورسایی که این خودرو با زانتیا گذاشته رو تو صفحات مجازی ببینید یجوری حرف میزنید انگار واقعا ۲۰۶ پلاسه خودروساز فرانسوی سوارین خیر عزیزم همون ۲۰۶ که اومدن چیینا فیس لیفت کردنشو سواری اونم با بی کیفیت ترین قطعات پس هیچ فرقی بین چینیو چینی نیست باز لیفان مونتاژ کمتری روش انجام شده با نسخه ها هندی برزیلی فرقی نداره فقط شاید با روسی فرق داشته باشه چون اونم تو خیابونا روسیه… بیشتر
بهرام
مهمان
تیگو اصلا نخرین گیربکسش و پمپش داغونه هر صد هزارکیلومترم باید بندازی دور اصلا تعمیر نمیشه ماشینه به شدت خشکیه اگه بار زیاد بندازی روش زاویه اکسلش به فاک میره و….من خریدم عین سگ پشیمون شدم فروختمش ام وی ام ایکس ۲۲ اصلا نخرین موتورش خیلی ضعیفه در حد پرایده ۱۵۰۰ و تیبا نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه! لیفان ایکس شصته عالیه جاهایی باهاش رفتم که پرادو فقط میتونه بره کار این خودروسازم البته همینه یا از بی ام و کپی میکنه یا تویوتا اگه دودل بودین بین انتخاب ایکس ۳۳ ام وی ام و ایکس شصت برین سراغ… بیشتر
مریم
مهمان

۲۰۷ همون ۲۰۶ هست ؟؟؟ . روزه ام دروغ نمیگم . آپشن کاری ندارم همون سواری و لذت رانندگیشون از زمین تا اسمون فرق داره .

بهرام
مهمان

از کدوم اپشن حرف میزنید؟ این خودرو همون اتاقک ۲۰۶ روش سواره یه مانیتور از مدلا ۹۶ به بعد اونم با سرعت پاسخه کم و طرح چراغ جدید برای شما اپشنه؟ برین ببینید خودروسازهای امریکایی و المانی و…. چه اپشناییی سالانه اضافه میکنن بعد حرف از اپشن بزنن الا چون روزه گرفتی میخوایی بچه شیعه بودنتو به رخ بکشی و همه باور کنن درست میگی ؟ گذشت اون دوران اوکی سواره ۲۰۶ فیکت شو عینه تیبا که هیچ فرقی با پراید نداره …

مسعود
مهمان

رانا پلاس بخرین ۲۸۰میلیونه مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ سقف شیشه ای از این ۲۰۷ام جذاب تره زرتیم فروش میره مشتری همیشه داره ۲۰۷ چیه اخه یه لگنه قدیمی البته رانا هم لگنه کلا ایرانی چینی اشغاله ولی هرکدوم ارزونه بخرین منم موافقم رانا و لیفان ایکس شصت سواری دوست داشتین رانی شاسی دوست دارین ایکسش شصت بقیشم بزارین بانک هزینه نگهداریش کنید

البرز شایگان
مهمان
عزیزی که میگی لیفان بده شما بگو تو بازار ایران چی خوبه و کدوم چینی نیست هر ماشینی تولید میشه تو ایران چینیا دارن تولید میکنن و مونتاژیه لیفان ۶۲۰ با زانتیا مقایسه میکنن منم خودم دارم هم ۲۰۷ شیشه ای هم لیفان ۶۲۰ بابام هم یه ایکس شصتشو داره (این ماشین اصلا ماشین افرود نیست به درد شهر و جاده میخوره برا افرود مییتونید با بودجه همین ۴۰۰م یه سوزوکی نسل قدیم پیدا کنید یا هرور که هرورو من پیشنهاد میکنم)به جرات میگم بهترین ماشینارو داره لیفان و از لحاظ قیمتم منطقین قیمتشون شما یه شاسی بلند تو بازار… بیشتر
مریم
مهمان

تو اول *** پیدا کن چه جور با مردم حرف بزنی بعد واسه ما قیف بیا .

ا ک
مهمان

لیفان ایکس شصت یه خونه متحرکه خیلی بزرگه و جادار چند روز پیش ایکس هفتادم کلید خورد پیش فروشش انصافا ایکس شصت و ۸۲۰ جز بهترینا این خودروساز بودن من که هردو رو دارم و راضیم قیمتاشم واقعا منصفانس الانم برای ایکس هفتاد ثبت نام کردم اپشناش خارق العادس و به روز اینو ببینید متوجه عرایضم میشین : ***

محمد
مهمان

تو رده ماشین های ایرانی به نظرم بهترینه.سواری، برند و اصالتش خوبه.مهمترین مزیتش اینه که سریع نقد می شه و همیشه خواهان داره
.چند وقت پیش خواستم با برلیانس عوض کنم ولی با تحقیق فهمدیم ماشینای چینی از هر جهت سرطانن و اصلا بازار خوبی ندارند، ینی صاحب اول و اخرش خودته اما ۲۰۷ لاشه تصادفیش هم خریدار دارع

مسعود
مهمان

این ماشین ایرانی چینیه اصلا چیزی به نام ۲۰۷ وارد نشده جلو از ۴۰۷ کپی شده عقب هم ۲۰۶ چراغاشا کابین عیننا ۲۰۶ هست به هیچ عنوان امکانات ۲۰۷ واقعیو نداره یخورده اطلاعاتتونو ببرین بالا وقتی یه ماشین چینی سوارید ایران فقط قیافه عوض میکنه سمندو میکنه دنا تارا – ۲۰۶ رو هم میکنه رانا و ۲۰۷ اصلا عرضه تولید نداره همه ماشیناشونم کاره چینیاس

اشکان
مهمان

در تکمیل صحبتا بالام بهترین ماشینا ایران خودرو فقط سه تان : ۴۰۵ – پرشیا – ۲۰۶ لاقل اینا اون موقعه که فرانسه بود تولید شدن دقتم کنید حتی رنگه مدلا قبل نود فوق العاده قویترن تا رنگو بدنه بعد سالا ۹۰ که همگی اشغالن بقیه هرچی تولید شده و داره تولید میشه به کمکه چینیاس و فقط نیوفیس میشن نمونش دنا تارا سی سون و….

اشکان
مهمان

۲۰۷ تو هم چینیه با تواصیف شما ژیانم بهترین ماشینه نه خرابی داره نه تصادفی همچنین کلاسیکو لاکچریم شده با خداتومن قیمت

اشکان
مهمان
اگه بری امریکا بگی توی ایران ۲۰۷ فیکو که محصولی مشترک از برادران چینیه به نام ۲۰۷ با برداشتن هنوز قطعه و اپشن از نسخه اصلی ۲۰۶ پلاس به قول خودشون مونتاژو میدن ۲۵هزار دلار به جرم اخلال در نظام اقتصادی اعدام با صندلی برقیت میکنن اینجا اوقت اون مسوله خودروساز چسبیده به دولت و نظام میگه حمایت ملی محصوله ملی خخخخخخ یعنی اینقدر بی دروپیکره ایران تمام ارگانا مختلف نظارت و بازرسی تمام جلسات برگزاری کشکه کشک یه مشت نادانم که صف می بندن برای خرید این محصولات بخصوص اون نادانی که این محصولاتو بهشون افتخار میکنه و میگه… بیشتر
مریم
مهمان

چقد شما *** که اینجور حرف میزنی . کاش خانواده ات بیشتر روتون وقت میزاشتن . هرکه سلیقه و افکار خودشو داره دلیلی نداره یه ادم کم شعور نه بهتره بگم بیشعوری مثه شما به مردم توهین کنه . عاشقتونم مردم ایران

محمد
مهمان

با احترام حرفای شما بیشتر شبیه آرزو ست!! فعلا وضعیت اینه و ما ناچارا و یا اجبارا باید از بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم.

اشکان
مهمان

۲۰۷ چرا نمیخوایین قبول کنید چینیه؟ به زودی نسخه مشکی قرمزش میاد بازار که شاهکاره چینیاس فقط یه رنگ و خداتومن میندازن روش یه عده تعصبیم صف واقعا ارزش نداره این ماشین با این قیمت بخصوص که اپشناش قدیمیه

صوفی
مهمان
قیمت خودرو تسلا ایکس و سون کار کرده و تسلا تری صفر تو المان هم قیمته ۲۰۷عه!!!!! نخرین بابا این لگنو وقتی یه مشت احمق با حماقتشون سوار ماشینا بی کیفیت ایرانی و چینی میشن با نخریدن مجبور کنید خودرو با کیفیت بسازن یا هم وارد کنن چطوریه برای خودروها بی کیفیت چینی نمایندگی پخش فروش تعمیر هست؟؟؟ برای تسلا نیست؟ والا برای بنزم تو تهران و شهرستانا مرکزشون هست حاضرم لاشه بنزه اوراقی سوار شم این ماشینا سمی ایران و چین و کره ای سوار نشم فرق نمیکنه برام ۲۰۷ یا تارا یا لیوانه لیفانه چیه و…. یا هر… بیشتر
مریم
مهمان

شما تحصیل کرده ای به مردم میگی احمق …. همین تو عاقلی . بنازم به شعورت .

اشکان
مهمان

تو المان درآمد یک کارمند یا همون کارگر متوسط حقوق بگیر ۲۸۰۰ یورو است با حذفه مالیات ماشینا المانیم از ۵ ۶ هزار یورو شروع میشن تونستیی بری سعی کن پناهنده همون خاک شی ایران ارزش نداره بخاطره نادان هاش بخصوص اون نادان های متعصبش که خودشونو پاره میکنن

مریم
مهمان

نادان تویی و اونی که وقت نزاشته روی تربیتت . شماها نادانید که نمیدونید با مردم چه جور حرف بزنید

قاسم
مهمان

سلام
من سوالم اینه این اقایونی که ماشین های چینی دارن و ازشونم راضین که مبارکشون باشه اینجا چکار میکنن.
خواهشن بزارید چند نفر که داشتن و دارن توضیح بدن با دلیل معایب مزایاش و سواریشو تعریف کنن دونفر مثل من که قصد خرید دارن درست تصمیم بگیرن.
وگرنه همه قیمتا رو بلدن کدوم گرونن کدوم گرونتر

اف
مهمان
داداش اول اینکه ماشین هاچبکه برای خانواده بیش از سه نفر مناسب نیست چون صندوق عقب برای وسایل بیش از این تعداد برای مسافرت جا نداره.اگه فقط میخواهید برای مصرف شهری بگیرید که این نکته مهم نیست.سنسور دنده عقب داره و.دوربین دنده عقب و کروز.کیفیت مانیتورش خیلی خوبه. جدیدا ایران زیاد جنس داشبورد و بدنه داخلی ماشین هارو خوب نمیسازه من ماشین های خارجی مونتاژ ایران هم جدیدا دیدم همینطور شده.TU5 هست و صدای داخل کابین هم از پارس و سمند و کلا خانواده ی ایران خودرو بنظر من کمتره.شتابش هم خوبه فرمون برقی و نرمی داره.از نظر فروش هم… بیشتر
فهیمی
مهمان
دوربین عقب شد اپشن تو این زمونه که همه ماشینا باید بهش مجهز بشن؟ من خودم از بیرون تهیه کردم قابلیت ثبت مکانم داره با استفاده از ماهواره رو گوگل مپ و دید در شب و زوایه دید واقعی ۳۶۰ و…. که شماها همون ذوقتون ۲۰۷ هست که همان ۲۰۶ هست نمیدونم چرا اصرار میکنید خیار خیار نیست موزه :)))))))تو امار سرقت خودروها هم ۲۰۶ و ۲۰۷ تو اولویتن مگه حرفه ای باشین رو تسمه اهنی بزنید رو درا و….داداش من از ۹سالگی ماشین میرونم من نمیگم ۲۰۶ پلاسه فیکه چینی بده خوبه ولی تا یه قیمتی نه ۴۰۰ ۵۰۰… بیشتر
مریم
مهمان

گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده . زورت گرفته عده ای دارن سوار میشن تو نداری فکر کنم فرغون از نه سالگی سوار میشی . همون حرف زدنت معلومه بچه فقیرو بدبختی بی سوادی شعورت در حد همون فرغونته

اف
مهمان

برات دعا میکنم تو هم یه روزی پول دستت بیاد بتونی این ماشین رو بخری تا اینهمه عقده ی این ماشین رو نداشته باشی.هرچی نگاه میکنم کامنت های شماس با اسم های متفاوت و کلش هم گفتی اینا لگنه من آریزو سوارم کمری و و ۸۲۰ و آزرا و سوناتا و … دارم نمیدونم چرا فکر میکنی ما هالوییم و نفهمیم اینا همش تو هستی.ایشالا تو هم یه روز ماشین میخری نگران نباش.

اف
مهمان

ای بابا امیرخان اینجا اسمت شد فهیمی؟ چرا اینقد درگیر ۲۰۷ هستی؟خب شما که وضعت خوبه ماشین خوب سواری چیکار به بقیه داری؟ چاره چیه من نخرم ۱۰۰۰ نفر دیگه که میخرن.آره پولشو داشتم هم کره ای سوار میشدم با ۳۵۰ همینو میتونم بخرم فقط.باز نیا بگو ماشین ۲۰ سال کارکرده بخر،چون عمر مفید هر ماشینی ۱۰ ساله.منم ۸ سال دیگه ماشینمو عوض میکنم..در ضمن ایرانیا ۹۰ درصدشون وسعشون نمیرسه اون ماشینایی که شما میگیو بخرن.دلخوشیشون همیناس.زورشون هم نمیرسه به وضعیت چاره اشون چیه؟ حالا باز بیا گند بزن به احوال مردم.

فهیمی
مهمان

من اعتقادی به دعا ندارم خودم عمل میکنم اسم های متفاوت؟خوب توهمی میزنیا بگو ماهم همونو بخریم ساقیتم گردن نگرفتت لاقل ۲۰۷تو به عنوان نمونه کار نگهدار یه ماشین چینیه فیک ایرانیزه :)))))))))
برات دعا میکنم روزی عین من توعم سوار یه ماشین خارجی شی نه چینی ایرانی فیک :)))))))) حتما هم دستتو از بغل شیشه بندازی بیرون بگی منم یه خارجی سوارم نمونی تو ۲۰۷ مدل ۹۰ات گیر و توهم بزنی من اسمم محسنه خوش باشی عقب مانده تاریخ گذشته :))))))))

اف
مهمان

اشکال نداره پسرجون اقتضای سنته.بزرگ میشی عقل و شعورت هم بیشتر میشه.ماشین هم میخری ایشالا

فهیمی
مهمان

بچه سال من میتونم خودتو باباتو بخرم بفروشم چند سالت بود باباجونت برات ۲۰۷عه مدل ۹۰ دسته چندمو خرید؟ حتی نتونست برات صفر بخره یا خودت که عرضه نداشتی صفرشو تجربه کنی تو این ده سال چه پیشرفتی داشتی جز وراجی رفتن تو مجازی؟ دیگه وقت بحث باهاتو ندارم امثال تو زیادن تو جامعه یه مصرف کننده فقط که هرچیو مصرف میکنن خوش باشی با ارزوهات

اف
مهمان

خخخخخخخخ اون پایین گفتم صفر خریدم از کارخونه مدل ۹۸.ضمنا خودم هم خریدم عرضه اشو داشتم، با پول خودم مثل تو نبودم نون مفت بخورم…اره بابا بگو،کنتور نمیندازه خدا میدونه چقدر آرزوی این ماشین رو داری که هر روز میای صفحه اشو چک میکنی! ایشالله یه روزی هم بذارن یه دور باهاش بزنی که حداقل اینهمه آرزو به دل نمونی.

امیر
مهمان
من داشتم فروختم اریزو فایو خریدم و یه ساله دارمش و ازش راضیم حیفه پول که بدی به ۲۰۷ که نه ظاهر جوان پسند داره نه اپشنی معایب دنبالشی؟ ۱ قیمت گرون ۲ نداشتن اپشنی ۳ نداشتن امنیت جانی ۴مشکلات تماما برقی ۵هرروز یه جاش خراب میشه محاسن؟ فروش راحتتر الان قیمت صفرش ۵۰۰ میلیونه ۲۰۷ که اصلا ارزش خرید نداره با این قیمت میشه لیفان ۸۲۰ یا عین من اریزو فایو سوار شد حتی مزدا تری قدیمی که خیلی بهتر از ۲۰۷ بی اصلونصب هست یه نکته هم فکر میکنید واقعا ایران این ۲۰۷ رو ساخته؟ خیر عزیزم چینیا… بیشتر
علی
مهمان

تو یه نفری با هزار جور اسم پیام میذاری. لیفان ۸۲۰ رو دستت مونده انگار که اینهمه تبلیغشو میکنی.
چینی نخرید بازار فروش خوبی نداره و صد البته که خیلی هم از قیمتش میوفته.
ااز لحاظ موتوری هم هیچ برتری نسبت به ماشین ایرانی نداره مثل ایرانی هاس.