اعلام قیمت جدید میتسوبیشی لنسر در شرایط فروش جدید آرین موتور

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 مهر 01 ساعت 04:05
اعلام قیمت جدید میتسوبیشی لنسر در شرایط فروش جدید آرین موتور

گروه ” آرین موتور پویا ” به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در کشور، اخیراً تازه‌ترین شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را اعلام کرده است. در این لیست بهای رسمی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ با افزایش قیمت ذکر شده است.

بر پایه بخشنامه فروش ” آرین موتور پویا “، هم اکنون امکان خرید میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، میراژ، لنسر و ASX با مدل ۲۰۱۸ به طور نقدی و مشارکتی امکان پذیر است. به غیر از اوتلندر ۲۰۱۸، دیگر خودروهای ذکر شده امکان خرید به طور اقساطی را دارند. همینطور در این طرح فروش اعلام شده که بهای میتسوبیشی ASX و میراژ با سال ساخت ۲۰۱۸ قطعی نیست و احتمال دارد رقم ۲۵۹ میلیون تومان برای ASX و ۱۱۲ میلیون تومان برای میراژ در زمان تحویل تغییر کند. در این طرح فروش فقط میتسوبیشی لنسر، اوتلندر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در ۳۰ روز کاری به دست متقاضیان می‌رسد و میراژ در ۶۰ روز کاری و ASX در ۹۰ روز کاری تحویل داده می‌شود.

همینطور در طرح فروش نقدی مشارکتی هم با تاریخ‌های تحویل ۱۲۰ روز کاری تنها اوتلندر، میراژ و ASX با مدل ۲۰۱۸ امکان ثبت نام دارند و متقاضیان باید دقت کنند که در این اعلامیه و قراردادها، قیمت نهایی خودرو علی الحساب در نظر گرفته می‌شود.

شرکت ” آرین موتور پویا ” به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن، در این بخشنامه قیمت بیش‌تر خودروهای خود را نسبت به وضعیت فروش قبلی خود تغییر نداده است. تنها میتسوبیشی لنسر که قبل از این با قیمت غیر قطعی به فروش می‌رسید، از این پس بهای رسمی ۲۱۰ میلیون تومان را پیدا کرده است که قبل‌تر در بازار خودرو و نمایندگی‌ها، قیمتی پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان برای آن اعلام می‌شد. همینطور در این شرایط فروش، نامی از میتسوبیشی اوتلندر PHEV برده نشده است و احتمال دارد در هفته‌های آینده، باز این خودرو به لیست فروش ” آرین موتور پویا ” اضافه شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar