قیمت جدید تیارا مکث موتور / شهریور ۱۴۰۲

بروزرسانی در: چهارشنبه 22 شهریور 02 ساعت 09:52
قیمت جدید تیارا مکث موتور / شهریور 1402

بروزرسانی ۲۲ شهریور ۱۴۰۲: قیمت جدید خودرو مکث تیارا از سوی شورای رقابت برای عرضه در سامانه یکپارچه خودرو در شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

مشتریانی که قبلا این خودرو را در سامانه با موعد تحویل پاییز ۱۴۰۲ منتخب شده‌اند هم اکنون باید با قیمت جدید ۱.۳۴۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان و تحویل ۹۰ روز کاری نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند.

لارم به ذکراست که این خودرو در بازار هم تقریبا در همین محدوده قیمتی عرضه می‌شود و احتمال تکمیل وجه نشدن از سوی مشتریان بسیار زیاد است.

 

بروزرسانی ۱۸ خرداد ۱۴۰۲: بر اساس اطلاعیه جدید، متقاضیان تیارا می توانند پس از دریافت پیام تکمیل وجه تا تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ خرید نهایی خود را انجام دهند. اما در این اطلاعیه اشاره ای به قیمت نهایی تیارا نشده است.

بررسی ها نشان می دهد که شرکت مونتاژکننده قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان را برای کراس اوور تیارا در نظر گرفته و مشتریان باید بر مبنای این قیمت تکمیل وجه خود را انجام دهند.

قیمت قبل : ۹۸۹ میلیون تومان
قیمت جدید : یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان

 

بروزرسانی ۱۹ دی ۱۴۰۱: قیمت جدید تیارا مکث موتور ویژه دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. تیارا با قیمت قطعی ۹۸۹ میلون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه، فروخته خواهد شد. ضمن اینکه سری اول خودروها، با مدل ۱۴۰۱ تحویل خریداران می‌شود.

جالب است بدانید قیمتی که قبلا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود مورد تایید شرکت نبوده و حال میبینیم که قیمت این خودرو ۹۸۹ میلیون تومان توسط مکث موتور اعلام شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar