ارتقای نمره ایمنی IIHS هیوندای توسان ۲۰۱۹

سه شنبه 4 تیر 98 ساعت 14:39
ارتقای نمره ایمنی IIHS هیوندای توسان 2019

خودروی کراس اور کوچک هیوندای توسان ۲۰۱۹ برای مدل سال جدید خودرو برخی به روزرسانی ها داشته است. این به روزرسانی ها شامل برخی تغییرات طراحی بدنه و کابین و همچنین پیشرانه‌هایی جدید می‌شود، البته باید به این نکته اشاره کرد که هیوندای توسان ۲۰۱۹ همچنان موتور توربو نخواهد داشت. برای مدل سال جدید شرکت همچنین آپشن چراغ‌های جلوی جدیدی برای این خودرو ارائه کرده که به کمک آن‌ها، خودرو توانسته در تست‌های ایمنی IIHS نمره خود را از Top Safety Pick به Top Safety Pick+ ارتقا داده است.

هر مدل سال توسان ترکیب چراغ‌های جلوی متفاوتی را داشتند، ولی بهترین چراغ‌های جلوی مدل سال ۲۰۱۸ این خودرو صرفاً توانسته بود نمره «قابل قبول» را در تست ایمنی IIHS به دست بیاورد. هیوندای توسان ۲۰۱۹ اکنون چند ترکیب چراغ دارد که توانسته بالاترین نمره که «خوب» می‌باشد را کسب کنند. این ارتقا چراغ‌های جلو سبب شده تا توسان بالاترین نمره ایمنی ممکن، «Top Safety Pick+» را روی مدل‌های مجهز به بهترین چراغ‌های جلو کسب کنند. در بسیاری از تریم های توسان ۲۰۱۹ چراغ‌های جلو نمره ایمنی حداقل «قابل قبول» را دارند. البته در مدل پایه این خودرو چراغ‌های هالوژنی نمره «ضعیف» را کسب کرده‌اند.

ارتقای نمره ایمنی IIHS هیوندای توسان 2019

در دیگر بخش‌های تست ایمنی IIHS هیوندای توسان ۲۰۱۹ نمره خوب را کسب کرده، البته به جز تست تصادف کوچک سمت سرنشین که عملکرد خیلی خوبی ندارد. با کمک سیستم ترمز اضطراری خودکار، در تست تصادف شاخ به شاخ هیوندای توسان ۲۰۱۹ نمره «عالی» را کسب کرده است. این سیستم برای تمام ‌تریم های توسان ۲۰۱۹ به صورت استاندارد ارائه شده و می‌تواند تا سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خودرو را به طور کامل متوقف کند. در بخش اتصال صندلی کودک به کمک قلاب‌های LATCH، در تست IIHS این خودرو نمره قابل قبول کشف کرده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar