اعلام جزئیات قیمتی جدید نیسان پت فایندر مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

شنبه 30 شهریور 98 ساعت 17:56
اعلام جزئیات قیمتی جدید نیسان پت فایندر مدل 2020 + تصاویر

شرکت نیسان جزئیات قیمتی جدید خودروی پت فایندر مدل ۲۰۲۰ را اعلام کرده و در مدل‌های شرکت هرچقدر که به سمت مدل‌های قوی‌تر می‌روید، افزایش قیمت آن‌ها سرعت کم‌تری به خود می‌گیرد. برای مدل سال ۲۰۲۰، مدل پایه S قیمت پایه‌ای برابر با ۳۱ هزار و ۶۸۰ دلار در نسخه تک  دیفرانسیل دارد و با احتساب ۱۰۴۵ دلار هزینه نمایندگی قیمت آن به ۳۲ هزار و ۷۲۵ دلار می‌رسد. این قیمت در مقایسه با مدل سال ۲۰۱۹ تقریباً ۱۵۰ دلار بیشتر شده است. با انتخاب آپشن دو دیفرانسیل ۱۶۹۰ دلاری، قیمت این خودرو به ۳۴ هزار و ۴۱۵ دلار می‌رسد.

قیمت ‌تریم های دیگر نیسان پت فایندر ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

  • پت فایندر SV تک دیفرانسیل / دو دیفرانسیل: ۳۵ هزار و ۵۱۵ دلار / ۳۷ هزار و ۲۰۵ دلار (۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل ۲۰۱۹)
  • پت فایندر SL تک دیفرانسیل / دو دیفرانسیل: ۳۹ هزار و ۱۳۵ دلار / ۴۰ هزار و ۸۲۵ دلار (۷۰ دلار گران‌تر از مدل ۲۰۱۹)
  • پت فایندر پلاتینیوم تک دیفرانسیل / دو دیفرانسیل: ۴۳ هزار و ۹۶۵ دلار / ۴۵ هزار و ۶۵۵ دلار (۵۰ دلار گران‌تر از مدل ۲۰۱۹)

برخلاف مدل سال ۲۰۱۹، نیسان به جز قیمت هیچ تغییر دیگری روی پت فایندر اعمال نکرده است. در مدل سال ۲۰۱۹ و با افزایش قیمت‌های قابل توجه، نیسان تجهیزات استاندارد بیشتری روی مدل پایه S ارائه کرده، تکنولوژی‌های ایمنی مانند کروز کنترل هوشمند و رادار نقاط کور را برای سه تریم قدرتمند استاندارد نموده و روی دو تریم SL و پلاتینیوم چراغ‌های جلو LED نصب کرده بود. تمامی مدل‌های این خودرو همچنین دو پورت USB اضافی داشتند. در تمامی‌ تریم های خود پت فایندر همچنان قدرت مورد نیازش را از یک موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۵ لیتری با ۲۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۵۱ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند. این شاسی بلند هفت سرنشین نسل جدیدش آخرین بار سال ۲۰۱۳ رونمایی شده و در سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی مدل فیس لیفت آن بودیم.

اعلام جزئیات قیمتی جدید نیسان پت فایندر مدل 2020 + تصاویر

نسخه ویژه راک کریک که اوایل امسال رونمایی شد در مدل ۲۰۲۰ نیز روی دو تریم SV و SL ارائه خواهد شد. با هزینه ۹۹۵ دلاری این پکیج مواردی مانند توری جلوپنجره، باربندها، دستگیره درها، قاب آینه‌ها و قاب پلاک را به رنگ مشکی می‌کند. در این نسخه ویژه همچنین برخی تزئینات مشکی را می‌توان روی بخش‌های جلو و عقب، تریم مشکی اطراف گلگیرها، رینگ‌های ۱۸ اینچی، قلاب بکسل و فلاپ های روی بدنه دید. شرکت یک پکیج راک کریک ادیشن تکنولوژی و پرمیوم را نیز به قیمت‌هایی به ترتیب ۹۸۰ و ۲۱۱۰ دلار برای این خودرو در نظر گرفته است که هر یک موارد مختلفی را به پت فایندر اضافه می‌کنند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar