اعلام جزئیات قیمتی هوندا سیویک مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

سه شنبه 16 مهر 98 ساعت 16:52
اعلام جزئیات قیمتی هوندا سیویک مدل 2020 + تصاویر

شرکت ژاپنی هوندا بالاخره قیمت خودروی سیویک مدل ۲۰۲۰ کوپه و سدان را اعلام کرده که افزایشی ۳۳ دلاری را در مقایسه با مدل سال قبلی نشان می‌دهد. به جز این افزایش قیمت، هر دو مدل تغییر خاصی نسبت به مدل ۲۰۱۹ خود نداشته‌اند. از این ۳۳۵ دلار افزایش قیمت، ۳۰۰ دلار به خاطر افزایش قیمت خودرو و ۳۵ دلار افزایش هزینه‌های نمایندگی بوده است. در شرایطی شرکت هوندا قیمت مدل‌های سدان LX، اسپرت، EX، EX-L و تورینگ را اعلام کرده که می‌بینیم قیمت مدل پایه LX از ۲۰ هزار و ۶۸۰ دلار شروع می‌شود. با این قیمت مدل مذکور را با یک گیربکس شش دنده دستی می‌توانید بخرید. مدل دو در کوپه در نسخه پایه آل ایکس خود با یک گیربکس CVT قیمت پایه‌ای معادل ۲۱ هزار و ۸۸۰ دلار دارد، قیمتی که در مقایسه با سدان آل ایکس با همین گیربکس ۴۰۰ دلار گران‌تر است.

تریم اسپرت را در هر دو بادی استایل مذکور با گیربکس دستی می‌توانید به قیمت پایه ۲۲ هزار و ۳۸۰ دلار در مدل سدان و ۲۲ هزار و ۶۸۰ دلار در مدل کوپه سفارش بدهید. در صورت تمایل به سفارش گیربکس CVT باید ۸۰۰ دلار به قیمت‌های مذکور در هر دو مدل اضافه نمایید.

اعلام جزئیات قیمتی هوندا سیویک مدل 2020 + تصاویر

در تریم میان رده EX خبری از آپشن گیربکس دستی نیست. هوندا سیویک EX سدان مدل ۲۰۲۰ قیمت پایه‌ای برابر با ۲۴ هزار و ۶۳۰ دلار داشته و نسخه کوپه همین تریم قیمتش از ۲۴ هزار و ۴۳۰ دلار شروع می‌شود. مدل سدان هوندا سیویک ۲۰۲۰ در تریم EX-L نیز به قیمت پایه ۲۵ هزار و ۸۳۰ دلار قابل سفارش است.

قوی‌ترین و گران‌ترین تریم هوندا سیویک ۲۰۲۰ مدل تورینگ می‌باشد که در هر دو سبک بدنه عرضه شده است. برای خرید هوندا سیویک تورینگ کوپه حداقل باید ۲۸ هزار و ۸۰ دلار بپردازید و قیمت سیویک تورینگ سدان نیز ۲۸ هزار و ۵۳۰ دلار تعیین شده است.

اعلام جزئیات قیمتی هوندا سیویک مدل 2020 + تصاویر

هوندا قیمت گذاری سیویک ۲۰۲۰ هاچ بک را قبلاً اعلام کرده بود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar