انتشار اطلاعات جدید در مورد پک پرفورمنس خودروی الکتریکی پول استار ۲

چهارشنبه 17 مهر 98 ساعت 16:29
انتشار اطلاعات جدید در مورد پک پرفورمنس خودروی الکتریکی پول استار 2

شرکت پول استار به عنوان کمپانی خواهر ولوو امروز اطلاعات بیشتری در مورد آپشن پکیج پرفورمنس خودروی پول استار ۲ منتشر کرده است. پکیج مذکور خروجی قدرت این هاچ بک الکتریکی را افزایش نمی‌دهد، ولی به لطف برخی قطعات اضافه شده شرکت می‌گوید سواری آن بسیار جذاب‌تر خواهد شد.

پکیج پرفورمنس از کالیپرهای ترمز چهار پیستون برمبو برای اکسل جلو، سیستم تعلیق قابل تنظیم ساخت Öhlins و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی تشکیل شده است. یواکیم رایدولم، مهندس ارشد توسعه شاسی پول استار در صحبت‌هایی گفته که به لطف قطعات مذکور، پول استار ۲ یک «سواری طلایی» خواهد داشت که در واقع بالانسی ایده آل از هندلینگ خوب و راحتی بالاست. خودروهای مجهز به پک پرفورمنس همچنین مواردی دیگری مانند کمربندهای طلایی و سوزنی تایر طلایی رنگ را نیز دریافت خواهند کرد.

پک پرفورمنس هیچ گونه تغییر مکانیکی روی خودرو ایجاد نمی‌کند. پول استار ۲ همان طور که احتمالاً می دانید روی پلت فرم CMA ولوو ساخته شده است. روی این پلت فرم مدل‌های دیگری مانند نمونه‌های بنزینی و هیبریدی کراس اور زیبای ولوو XC40 نیز ساخته شده‌اند. پول استار ۲ به یک پک باتری لیتیم یونی ۷۸ کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی مجهز می‌باشد. این خودرو ۴۰۸ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور داشته و دو دیفرانسیل است. شرکت قبلاً گفته پول استار ۲ با یک بار شارژ ظرفیت پیمایشی معادل ۴۴۲ کیلومتر داشته و صفر تا صد آن زیر ۵ ثانیه می‌باشد.

این هاچ بک الکتریکی جذاب که در چین ساخته می‌شود را در ابتدا پول استار فقط در بازارهای اروپایی شامل نروژ، سوئد، آلمان، بریتانیا، هلند و بلژیک عرضه خواهد کرد. تحویل نمونه‌های فروخته شده از سال ۲۰۲۰ قرار است شروع شود. قیمت این پکیج پرفورمنس طبق اعلام شرکت ۶ هزار یورو است. شرکت جزئیات قیمتی این پکیج برای بازارهای آمریکای شمالی و چین را بعداً اعلام خواهد کرد. ولی با نگاهی به قیمت اروپایی آن، می‌توان حدس زد که شرکت آن را به چه قیمتی در بازارهای دیگر می‌خواهد ارائه کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar