برنامه تویوتا برای رونمایی ۱۹ مدل جدید تا سال ۲۰۲۲

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:21
برنامه تویوتا برای رونمایی 19 مدل جدید تا سال 2022

تویوتا اخیراً از برنامه خود برای معرفی ۳۱ مدل کاملاً جدید، فیس لیفت یا به روز شده از مدل‌های تویوتا و لکسوس را در آمریکای شمالی رونمایی کرد و اکنون، جزئیات بیشتری در این مورد منتشر شده است.

در مصاحبه‌ای با اتوگاید، جک هولیس، از مدیران ارشد تویوتا آمریکای شمالی گفته که شرکت تویوتا طی سه سال آینده ۱۹ مدل جدید یا به روز شده را می‌خواهد روانه بازار کند. هولیس در ادامه گفته که این عدد شامل هم خودروهای جدید و هم خودروهایی است که فیس لیفت های کلی یا جزئی روی آن‌ها ارائه می‌شود و البته، شامل خودروهای مدل ویژه نیست.

طی چند سال اخیر، تویوتا از مدل‌های فیس لیفت آوالون، کمری و کرولا رونمایی کرده است. هولیس می‌گوید همین کار را در مورد تمام مدل‌های شاسی بلند شرکت هم انجام خواهند داد.

در صورتی که از این صحبت برداشت‌های زیادی می‌توان کرد، ولی واضح است که حداقل سه شاسی بلندهای لندر، فور رانر و سکویا نیز به روزرسانی خواهند شد. سکویا قدیمی‌ترین مدل بین این سه خودرو محسوب می‌شود و بیش از یک دهه پیش و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۰۷ شرکت از آن رونمایی کرده بود. فور رانر نیز خیلی جوان نیست و پنجمین نسل آن در سال ۲۰۰۹ رونمایی جهانی شده است.

در حالی که این خودروها کاملاً قدیمی هستند، ولی به اندازه هایلندر مدلی مهم برای تویوتا محسوب نمی‌شوند. آخرین نسخه این کراس اور سال ۲۰۱۳ رونمایی شده و از آن زمان تاکنون یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت تویوتا در بازار آمریکا بوده است. شرکت تویوتا برای نهمین سال متوالی موفق شد فروش خود در آمریکا را افزایش دهد. فقط در سال ۲۰۱۷ تویوتا در آمریکا توانسته بود بالای ۲۱۵ هزار دستگاه هایلندر بفروشد.

در مورد این خودروهای جدید و به روز شده که روانه بازار خواهند شد، تویوتا اشاره‌هایی به یک مدل کاملاً جدید کرده است. در صورتی که هنوز چیزی رسمی نشده، ولی در وب سایت خود شرکت کانسپت FT-4X به عنوان یک مدل جدید معرفی شده است.

علاوه احتمال عرضه یک کراس اور یا شاسی بلند جدید، از دیگر مدل‌های جدید می‌توان به سوپرا ۲۰۲۰ اشاره کرد که ماه آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی جهانی خواهد شد. همچنین می‌توانیم انتظار یک پریوس پرایم فیس لیفت را داشته باشیم. مدل استاندارد این خودرو هفته پیش در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شده بود.

 

لینک های مفید :

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar