بی ام و بیش از ۱۰ هزار خودروی خود را فراخوان داده است

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
بی ام و بیش از ۱۰ هزار خودروی خود را فراخوان داده است

کمپانی خودروسازی بی ام و بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی تولیدی خود را در کانادا فراخوان داد.

این روزها که بازار فراخوان کمپانی‌های خودروسازی در دنیا بسیارداغ و پر تب و تاب شده است، اکنون کمپانی خودروسازی بی ام و آلمان هم در کانادا بیش از ۱۰ هزار خودروی تولیدی خود را فراخوان داده است.

کمپانی خودروسازی بی ام و از دارندگان کانادایی بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه خودروی دیزلی تولیدی این کمپانی درخواست کرد که با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و رسمی این کمپانی در کانادا به برطرف کردن مشکلات احتمالی موجود در خودروهای یاد شده بپردازند.

گفته می‌شود که این نقص فنی در خودروهای سری ۱، ۳، ۵ و ۷ و همچنین ایکس ۳ و ایکس ۵ که در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ میلادی تولید شده‌اند، وجود دارد و انتظار می‌رود مجموع ۱۰ هزار و ۳۶۸ دستگاه خودروی بی ام و را تحت تأثیر قرار داده باشد.

این خودروساز مدرن آلمانی در فراخوان خود همچنین به تشریح مختصری از این نقص فنی پرداخته است که به ماژول پخش گاز در خروجی اگزوز خودروهای یاد شده مربوط می‌شود و احتمال دارد با نشت داخلی خنک کننده در خودرو، منجر به احتراق و آتش سوزی پیشرانه و در نهایت خودرو شود.

این فراخوان که در وب سایت وزارت حمل و نقل کانادا هم منتشر شده و به چشم می‌خورد، اکنون به تمامی متقاضیان و دارندگان خودروهای یاد شده هشدار داده است که ممکن است سهل انگاری در برطرف کردن این مشکل، باعث به خطر افتادن جان و مالشان شده و اتفاقات ناگواری را ایجاد کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar