تحویل مرسدس بنز AMG ONE آغاز شد

بروزرسانی در: دوشنبه 26 دی 01 ساعت 20:35
تحویل مرسدس بنز AMG ONE آغاز شد

تقریباً حدود پنج سال از زمانی که مرسدس با رونمایی از کانسپت Project One در نمایشگاه خودروی فرانکفورت حضور یافت، می گذرد و در سال ۲۰۲۲ بود که نسخه غیر کانسپت آن به تولید رسید و اکنون تحویل این هایپرکار جذاب در ژانویه ۲۰۲۳ با آغاز شده است.

مرسدس بنز AMG ONE

مرسدس بنز AMG ONE سریع ترین وسیله نقلیه تولیدی قانونی خیابانی است که تولید آن تنها به ۲۷۵ دستگاه محدود شده است و مشخص نیست که صاحب اولین مرسدس بنز amg وان کیست، اما لوئیس همیلتون، نیکو رزبرگ و دیوید کولتارد، رانندگان فرمول یک، نام خود را برای خرید این هایپرکار امضا کرده ‌اند. همچنین گزارش شده است که مانی خوشبین، غول املاک و مستغلات، مارک والبرگ بازیگر و ستاره تنیس آیون سیریاک نیز در میان ۲۷۵ مشتری هستند!

مانی خوشبین

تولید مرسدس AMG ONE در آگوست ۲۰۲۲ آغاز شده است و این خودروها در کمپانی بنز AMG در کاونتری، بریتانیا مونتاژ می شوند. مرسدس بنز AMG ONE از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری V6 توربوشارژ و چهار موتور الکتریکی بهره میبرد که خروجی سیستم را به ۱۰۵۰ اسب بخار می‌رسانند و به لطف توربوشارژر برقی، گشتاور بالایی را در دورهای پایین‌تر فراهم می‌کند.

مرسدس بنز AMG ONE

قیمت مرسدس بنز AMG ONE در حدود ۲.۷ میلیون دلار عنوان شده است که به پول ایران در دی ماه ۱۴۰۱ چیزی در حدود ۱۰۸ میلیارد تومان میشود!

مرسدس بنز AMG ONE

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar