تعویق برگزاری نمایشگاه نیویورک تا تابستان

پنج شنبه 22 اسفند 98 ساعت 19:11
تعویق برگزاری نمایشگاه نیویورک تا تابستان

اگر شما بی صبرانه منتظر شروع به کار نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۰ بودید، خبر بدی برای شما داریم. با گسترش سریع بحران ویروس کرونا، مخصوصاً در ایالت نیویورک برگزاری این نمایشگاه خودرویی به تعویق افتاده است. این بیانیه روز گذشته اعلام شده و با توجه به شناسایی بیش از ۱۰۰ بیمار جدید کرونایی در ایالت نیویورک، تصمیم تعویق برگزاری نمایشگاه کاملاً منطقی می‌باشد. ظاهراً در نیویورک فرمانداری قصد دارد مدارس و دیگر مکان‌هایی که محل تجمع مردم است را به مدت چند هفته تعطیل کند.

نیویورک دومین نمایشگاه بزرگ خودرویی است که طی چند وقت اخیر از ویروس کرونا متأثر می‌شود. چند هفته پیش بود که برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو به دلیل گسترش ویروس کرونا در اروپای مرکزی کنسل شد. البته نمایشگاه ژنو دقیقاً در روزهای آخر باقیمانده تا شروع به کار، با دستور مستقیم دولت سوئیس مبنی بر ممنوعیت برگزاری تجمعات لغو گشته بود. ظاهراً تعویق برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک به صورت اختیاری و داوطلبانه بوده و دولت هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است. انتشار این بیانیه تقریباً شش هفته مانده به شروع کار نمایشگاه نیویورک نشان می‌دهد در آینده باید منتظر لغو یا تعویق برگزاری نمایشگاه‌های بیشتری باشیم.

خبر خوب البته این است که امسال قطعاً نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۰ را البته در تاریخ دیگری خواهیم داشت. برگزارکنندگان نمایشگاه می گویند از اواخر مرداد تا اواسط شهریور سال ۹۹ قصد برگزاری این نمایشگاه را دارند. این بدین معنی است که نمایشگاه خودروی نیویورک امسال بعد از نمایشگاه دیترویت برگزار خواهد شد. باید منتظر ماند و دید خودروسازها برنامه‌های خود را چگونه با این تغییر تاریخ نمایشگاه هماهنگ خواهند کرد. ممکن است برخی رونمایی‌ها به تعویق بیفتد یا بعضی از شرکت‌ها برنامه‌های خود را به نمایشگاه دیترویت موکول کنند. برخی خودروسازهای دیگر نیز ممکن است به جای حضور در یکی از این دو نمایشگاه، تصمیم به رونمایی خودروها به صورت مجازی بگیرند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar