هاشمی برای برگزار نشدن نمایشگاه خودروی تهران به دیدار وزیر صنعت می‌رود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
هاشمی برای برگزار نشدن نمایشگاه خودروی تهران به دیدار وزیر صنعت می‌رود

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه خودرو در سایت نمایشگاه بین المللی برخلاف مصوبات شورای شهر است، گفت: از پلیس و شهرداری در خواست می‌شود جلوگیری لازم را برای برگزار نشدن این نمایشگاه در داخل شهر تهران انجام دهند.

محسن هاشمی با اشاره به حواشی برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران با بیان اینکه نشستی برای جلوگیری از برگزاری چنین نمایشگاهی باید برگزار شود، گفت: برپایه مصوبات شورا، تفاهم نامه‌ها، نظر موافق رئیس جمهور،‌ وزیرکشور و استاندار و.. نباید نمایشگاه‌های پر مخاطب در داخل شهر تهران برگزار شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه برپایه مصوبه و تفاهم نامه نباید برگزار شود، تاکید کرد: باید مانع از برگزاری چنین نمایشگاهی در شهر تهران شد؛ چون که نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ساخته شده و با هزینه زیاد، مترو هم برای دسترسی آسانتر به نمایشگاه آفتاب ایجاد شده و اگر اجازه دهیم این نمایشگاه برگزار شود فتح بابی برای برگزاری نمایشگاه‌های دیگر است.

هاشمی با بیان اینکه مدیران شهرداری وظیفه دارند که جلوگیر برگزاری این نمایشگاه پر مخاطب شوند، گفت: جای تعجب است هنگامی که هم رئیس جمهور، هم استاندار و هم وزیر کشور با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران کاملاً مخالف هستند، چگونه یک مدیر دولتی با تصمیم خود باعث به وجود آمدن مشکلات برای مردم و ایجاد ترافیک سنگین می‌شود.

وی افزود: با شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت، در مورد چرایی برگزاری این نمایشگاه صحبت می‌کنم و از ناجا و سردار مهماندار رئیس پلیس راهور خواهش می‌کنم برپایه توافقات و موافقات قبلی عمل کرده و اجازه ندهند این نمایشگاه که تخلف است، برگزار شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar