تفاوت قیمت بی ام و M2 CS با M2 کامپتیشن استاندارد

سه شنبه 26 آذر 98 ساعت 17:29
تفاوت قیمت بی ام و M2 CS با M2 کامپتیشن استاندارد

بله، تیتر خبر را درست خوانده‌اید. بی ام و M2 CS مدل ۲۰۲۰ که به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۹ رونمایی شد، قیمتی برابر با ۸۴ هزار و ۵۹۵ دلار خواهد داشت. با توجه به قیمت پایه ۵۹ هزار و ۸۹۵ دلاری تعیین شده برای مدل پایه M2 کامپتیشن، تفاوت قیمت این دو خودرو حدوداً ۲۵ هزار دلار و اگر دقیق بخواهیم بگوییم ۲۴ هزار و ۷۰۰ دلار است.

حال با پرداخت قیمت یک M2 کامپتیشن به اضافه قیمتی معادل یک خودروی دیگر چه چیزهایی به دست خواهید آورد؟ خودروی شما کمی پرفورمنس بهتر و برخی قطعات خاص خواهد داشت. بی ام و M2 CS تقریباً ۳۹ اسب بخار قدرت بیشتری از M2 کامپتیشن استاندارد داشته و ۴۴۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گشتاور خودرو دست نخورده و همان ۵۵۵ نیوتن متر باقی مانده است. این خودرو همچنین از سیستم تعلیق هوشمند M بهره می‌برد که میزان سفتی سیستم تعلیق بسته به شرایط رانندگی می‌تواند متفاوت باشد. در M2 کامپتیشن خبری از این سیستم تعلیق نیست. بی ام و M2 CS به یک سقف، کاپوت، کنسول مرکزی، اسپویلرهای جلو و عقب، دیفیوزر عقب و آینه‌های فیبر کربنی مجهز شده که همه این موارد به نوبه خود وزن خودرو را به میزان بسیار قابل توجهی کاهش داده‌اند. اگر هنوز هم قصد پول خرج کردن دارید، شرکت آپشن ترمزهای سرامیک کربنی را می‌تواند به شما ارائه کند. البته قیمت این مورد هنوز اعلام نشده است.

تفاوت قیمت بی ام و M2 CS با M2 کامپتیشن استاندارد

جالب است بدانید شتاب صفر تا صد این خودرو فقط ۰.۲ ثانیه سریع‌تر از M2 کامپتیشن استاندارد می‌باشد. مدل دنده دستی صفر تا صد را در ۴ ثانیه پر می‌کند و نسخه مجهز به گیربکس اتومات دو کلاچه این کار را در ۳.۸ ثانیه می‌تواند انجام بدهد. البته به نظر ما با یک راننده حرفه‌ای اعداد بسیار بهتری از این می‌توان به دست آورد. این که پرداخت ۲۵ هزار دلار هزینه برای فقط ۰.۲ ثانیه افزایش شتاب ارزشش را دارد یا نه جای سؤال است. از نظر ما که خاص‌تر بودن این خودرو بیشتر مد نظر خریداران خواهد بود تا پرفورمنس آن. خودروی بی ام و M2 CS فقط روی مدل سال ۲۰۲۰ ارائه خواهد شد و شرکت فقط قصد دارد ۲۲۰۰ دستگاه از آن را تولید کند. اگر خاص بودن خودرو برای شما مهم نیست، به شدت پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید M2 کامپتیشن بروید و ۲۵ هزار دلار اضافی را برای شرکت در مسابقات و همچنین تقویت خودروی خود استفاده نمایید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar