معرفی آئودی RS3 اسپرت بک پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳

چهارشنبه 4 آبان 01 ساعت 17:12
معرفی آئودی RS3 اسپرت بک پرفورمنس ادیشن 2023

آئودی در زمینه ارائه خودروهای پرقدرت استاندارد یکی از موفق ترین کمپانی های صنعت خودرو محسوب می شود و در این زمینه سبک خاص خود را دارد. در همین زمینه، آئودی اخیرا از RS3 اسپرت بک پرفورمنس ادیشن مدل ۲۰۲۳ رونمایی کرده که پیشرانه ۵ سیلندر توربو آن ۴۰۷ اسب بخار خروجی دارد.

آئودی در زمینه ارائه خودروهای پرقدرت استاندارد یکی از موفق ترین کمپانی های صنعت خودرو محسوب می شود و در این زمینه سبک خاص خود را دارد. در همین زمینه، آئودی اخیرا از آر اس۳ اسپرت بک پرفورمنس ادیشن مدل ۲۰۲۳ رونمایی کرده که پیشرانه ۵ سیلندر توربو آن ۴۰۷ اسب بخار خروجی دارد.

نکته جالب در رابطه با RS3 اسپرت بک پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ آن است که تولیدش محدود به ۳۰۰ دستگاه خواهد بود و بطور رسمی نیز روانه بازار آمریکای شمالی نخواهد شد.

آئودی برای این تریم ویژه از سیستم اگزوز اسپرت جدید استفاده کرده که براساس تست های جاده، صدای فوق العاده هیجان انگیزی را نیز تولید می کند.

شاخص گشتاور RS3 اسپرت بک پرفورمنس ادیشن عدد ۵۰۰ را در واحد نیوتن متر نمایش می دهد که با توجه به ۴۰۷ اسب بخار خروجی پیشرانه، خبر از عملکرد عالی این خودرو می دهد.

آبی آتشین آئودی در تست  ها موفق به ثبت ۳.۸ ثانیه برای شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر شده است. بیشینه سرعت نیز ۳۰۰ کیلومتر برساعت است اما دسترسی به این بیشینه نیازمند استفاده از بسته آپشن آر اس پلاس داینامیک خواهد بود. مجموع این توضیحات یعنی با سریع ترین خودروی آئودی در این کلاس روبرو هستیم.

سیستم تعلیق تطبیقی، سیستم ترمز سرامیک کربن و همچنین رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی با لاستیک های پی زرو تروفئو آر از برند حرفه ای پیرلی دیگر ویژگی های محصول جدید آئودی هستند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این رینگ ها با برش لیزری یکی از جذاب ترین نمونه های حال حاضر بازار جهانی خودرو است.

فضای داخل کابین نیز کاملا به سبک خودروهای اسپرت طراحی شده و نشان مربوط به نسخه تولید(اینجا ۱ از ۳۰۰ دستگاه) جذابیت های خاص خود را دارد. نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی در انداززه ۱۰.۱ اینچی لمسی استفاده شده است.

یکی از نکات بسیار جذاب کابین به صندلی های اسپرت و طراحی خاص آن ها مربوط می شود. حقیقتا آئودی سبک ویژه ای در ارائه خودروهای فوق اسپرت استاندارد در جهان دارد.

قیمت پایه آئودی آر اس۳ اسپرت بک پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ از ۸۷ هزار دلار آغاز می شود و تحویل آن به مشتریان نیز اوائل سال ۲۰۲۳ انجام خواهد شد.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar