انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLA مدل ۲۰۲۱ قبل از رونمایی رسمی

سه شنبه 5 آذر 98 ساعت 17:51
انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLA مدل 2021 قبل از رونمایی رسمی

شرکت مرسدس بنز قصد دارد با رونمایی از نسل دوم GLA در روز ۱۱ دسامبر، تنوع محصولات کامپکت خود را بیش از پیش افزایش دهد. به جای رونمایی در یک نمایشگاه خودرویی، مقامات مرسدس بنز تصمیم گرفته‌اند GLA جدید را به صورت آنلاین و روی پلت فرم رسانه‌ای Mercedes Me که از سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده رونمایی کنند.

انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLA مدل 2021 قبل از رونمایی رسمی

این در واقع نخستین باری خواهد بود که مرسدس بنز خودرویی را به صورت آنلاین معرفی می‌کند. برای افزایش هیجان، این شرکت اشتوتگارتی اخیراً تصاویر تیزر جدیدی از نمونه‌های تستی با پوشش استتاری را در حال آزمایش توسط مهندسان مرسدس منتشر کرده است. در تصاویر شکل طراحی کلی بدنه به خوبی پنهان شده، ولی تصویر خوبی از ظاهر جدید نسل دوم مرسدس بنز GLA به ما می‌دهد. طراحان شرکت نسل دوم این خودرو را مطابق با جدیدترین زبان طراحی مرسدس بنز قصد دارند روانه بازار کنند که به طور کلی بخواهیم بگوییم، در مقایسه با مدل قبلی ظاهر بالغ‌تر و متین‌تری دارد.

انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLA مدل 2021 قبل از رونمایی رسمی

این خودرو مانند نسل دوم CLA، روی پلت فرم جدید دیفرانسیل جلوی شرکت ساخته شده است. در حالی که مشخصات فنی خودرو هنوز مشخص نیست، ولی ما انتظار داریم نسل دوم GLA با یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو وارد بازار شود. نسخه‌های آ ام گ این خودرو اندکی بعد از مدل‌های عادی وارد خط تولید خواهند شد. این نسخه‌ها از جلوپنجره معروف پان آمریکانا، تا ۴۱۶ اسب بخار قدرت و یک پیشرانه پلاگین هیبریدی بهره خواهند برد.

انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLA مدل 2021 قبل از رونمایی رسمی

مرسدس همچنین اولین جزئیات رسمی در مورد نسل بعدی GLA را نیز منتشر کرده است. این خودرو تقریباً ۱۰ سانتی متر در مقایسه با مدل فعلی ارتفاع بیشتری دارد و به همین دلیل، ظاهر شاسی بلندتری به خود گرفته است. به لطف این موضوع سرنشین‌های جلو و عقب فضا سر بیشتری نیز خواهند داشت. نسل دوم GLA همچنین تقریباً ۱.۵ سانتی متر در مقایسه با مدل قبلی کاهش طول داشته که با توجه به تمایل شرکت‌ها به ساخت مدل‌های بزرگ‌تر، کمی عجیب به نظر می‌رسد. مرسدس بنز GLA جدید از مجموعه‌ای کامل از تجهیزات و سیستم‌های کمکی رانندگی بهره خواهد برد.

این خودرو روز ۱۱ دسامبر طی مراسمی معرفی رسمی می‌شود و احتمالاً از سال ۲۰۲۱ وارد نمایندگی‌های مختلف شرکت در سراسر دنیا خواهد شد. بعد از نسل دوم CLA، بنز A کلاس و شاسی بلند هفت سرنشین GLB، این خودرو چهارمین مدل خانواده محصولات کامپکت مرسدس بنز است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar