تصاویری از فولکس واگن ماگوتان ۲۰۲۴

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 اردیبهشت 02 ساعت 10:21
تصاویری از فولکس واگن ماگوتان 2024

ماگوتان محصول مشترک فولکس واگن و کمپانی FAW و نسخه چینی پاسات به حساب می‌آید که از سال ۲۰۰۵ تاکنون در توسط چینی‌ها ساخته می‌شود.

مدل ۲۰۲۴ این خودرو به تازگی رونمایی شده که در مقایسه با نسخه قبلی، دارای ظاهری امروزی‌تر و کابین مجهزتر است. فروش این سدان جذاب اوایل سال آینده آغاز می‌شود. موتور ۱.۴ لیتری مدل قبلی، جای خود را به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ داده تا بدین‌وسیله، ماگوتان ۲۰۲۴ قدرت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

ماگوتان ۲۰۲۴ از لحاظ ظاهری شبیه به خودروی برقی ID.7 شده است.

نمای مقابل سدان جدید شامل یک جلوپنجره نسبتا باریک با نوارهای کرومی افقی می‌شود که لوگوی فولکس واگن در وسط آن قرار گرفته است. جلوپنجره با ظرافت خاصی به چراغ‌های باریک سبک Polo متصل شده و نمای باوقار و تهاجمی به خودرو بخشیده است. شیب ملایم سقف، ماگوتان را شبیه به خودروهای فست‌بک نشان می‌دهد.

در داخل کابین فولکس واگن ماگوتان ۲۰۲۴ و در مقابل راننده، یک نمایشگر دیجیتالی جاسازی شده که اطلاعات حیاتی خودرو را نشان می‌دهد. در سمت راست، یک نمایشگر بزرگ چندرسانه‌ای به عنوان بخشی از سیستم اطلاعات-سرگرمی قرار گرفته و در بالای آن، ساعت آنالوگ به چشم می‌خورد. داشبورد خودرو همچنین از قابلیت نورپردازی برخوردار بوده و فضای داخل را زیباتر می‌کند.

اطلاعات بیشتر درباره این خودرو از جمله قدرت و گشتاور موتور، سیستم انتقال قدرت، تجهیزات ایمنی و رفاهی، رنگ‌بندی و ... ظرف چند ماه اخیر در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar